From the start, agree what success looks like.

Greek translation: Από το ξεκίνημα, συμφωνήστε για τον ορισμό της επιτυχίας.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:From the start, agree what success looks like.
Greek translation:Από το ξεκίνημα, συμφωνήστε για τον ορισμό της επιτυχίας.
Entered by: Ioanna Daskalopoulou

14:33 Jan 14, 2020
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Economics
English term or phrase: From the start, agree what success looks like.
From the start, agree what success looks like.

Τίτλος σε Δίκτυο Μεταφοράς Καλής Πρακτικής
Ioanna Daskalopoulou
Greece
Από το ξεκίνημα, συμφωνήστε για τον ορισμό της επιτυχίας.
Explanation:
Από την αρχή/το ξεκίνημα, συμφωνήστε τι σημαίνει επιτυχία για εσάς.
... συμφωνήστε για το περιεχόμενο της επιτυχίας.
... πείτε ποιο είναι το νόημα της επιτυχίας για εσάς.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Νίκο
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Από το ξεκίνημα, συμφωνήστε για τον ορισμό της επιτυχίας.
Nick Lingris
4εξ αρχής να συμφωνηθεί πως να επιτύχετε
transphy


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
from the start, agree what success looks like.
εξ αρχής να συμφωνηθεί πως να επιτύχετε


Explanation:
Ν. Παπάς: Ο Σόιμπλε εξ αρχής ήταν κατά του ελληνικού ...
https://www.documentonews.gr › article › n-papas-o-soi...
24 Dec 2016 - ... Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, δεν ήθελε ***από την αρχή να επιτύχει***το ελληνικό πρόγραμμα. ... Παππάς τόνισε πως μέχρι το 2018 δεν πρόκειται να αλλάξει και ... την Ελλάδα λειτουργεί και αυτό συμβαίνει γιατί έχουν συμφωνηθεί χαμηλά ...

Καλύτερα Να Μην Το Πεις - Thrive Global Greece
https://thriveglobal.gr › arthra › kalytera-na-min-to-peis
6 days ago - -Πώς να αντιμετωπίζεις τις κρίσεις στον εργασιακό σου χώρο. ... Ενδέχεται, μάλιστα, ορισμένες να έχουν πραγματωθεί και να έχουν αποτύχει ή να απορρίφθηκαν εξ αρχής. ... συγκεκριμένες διαδικαστικές οδούς προκειμένου να επιτύχουν λειτουργικότητα και αποδοτικότητα. ... Συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης.

Μεταστροφή, κωλότουμπα ή εξαρχής σχεδιασμένο;
https://paideia-news.com › metastrofi,-kolotoympa-i-eks...
Translate this page
2 Dec 2016 - Το καταστροφικό είναι πως καθίσταται φανερό πως ήταν εξαρχής ... όποιο και νάναι το αποτέλεσμα της διαδικασίας που συμφωνήθηκε, μόνο ...

transphy
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Από το ξεκίνημα, συμφωνήστε για τον ορισμό της επιτυχίας.


Explanation:
Από την αρχή/το ξεκίνημα, συμφωνήστε τι σημαίνει επιτυχία για εσάς.
... συμφωνήστε για το περιεχόμενο της επιτυχίας.
... πείτε ποιο είναι το νόημα της επιτυχίας για εσάς.


Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 272
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Νίκο

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Με την αρχική πρότασή σου... Καλημερούδια!
10 hrs
  -> Μπονζούρ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search