PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

relevant type of players...pointer for...

Greek translation: …συναφείς ομάδες φορέων… …προτάσεις για…

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:relevant type of players...pointer for...
Greek translation:…συναφείς ομάδες φορέων… …προτάσεις για…
Entered by: Ioanna Daskalopoulou

09:20 Dec 30, 2019
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Economics
English term or phrase: relevant type of players...pointer for...
Lastly, the most relevant type of players that should take the pointer for territorial cooperation forward are identified.

Επίσης, έχω θέμα με την απόδοση του relevant εδώ: Thirdly, the territorial type for which cooperation is most relevant is presented.
Ioanna Daskalopoulou
Greece
…συναφείς ομάδες φορέων… …προτάσεις για…
Explanation:
Υπάρχουν κάποιες επιλογές ανάλογα με το υπόλοιπο κείμενο:

"Τέλος, προσδιορίζονται οι πιο συναφείς ομάδες (τύποι) φορέων που θα πρέπει να προωθήσουν/αναπτύξουν την πρόταση/υπόδειξη για εδαφική συνεργασία."

Δηλαδή:
player = παράγοντας φορέας
pointer = συμβουλή υπόδειξη πρόταση
relevant = συναφής σχετικός
type = είδος τύπος ομάδα
take forward = προωθώ προχωρώ


Και μια παρατήρηση: εδώ δεν πρόκειται για μία μόνο λέξη ή φράση - θα έπρεπε να μπουν σε διαφορετικές ερωτήσεις.
Καλή Χρονιά!


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 3 hrs (2019-12-31 13:03:02 GMT)
--------------------------------------------------

"Πρόταση για..." - είναι στον ενικό.
Selected response from:

Ivi Rocou
Greece
Grading comment
Thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4κατάλληλοι τύποι ενδιαφερομένων
transphy
4…συναφείς ομάδες φορέων… …προτάσεις για…
Ivi Rocou
4οι καταλληλότεροι τύποι δρώντων / δρώντες .... να τεθούν επικεφαλής
Ilias Marios Kounas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
οι καταλληλότεροι τύποι δρώντων / δρώντες .... να τεθούν επικεφαλής


Explanation:
Νομίζω πως στην πρώτη περίπτωση η σημασία του "relevant" είναι εκείνη του «πλέον κατάλληλου» δρώντα/παράγοντα/υποκειμένου να ηγηθεί της εν λόγω διαδικασίας.

Το "take pointer for" νομίζω πως εδώ χρησιμοποιείται μεταφορικά με την έννοια του "take point": "To take point, walk point, be on point, or be a point man is to assume the first and most exposed position in a combat military formation...".

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Take_point

Σχετικά με τη δεύτερη περίπτωση, το "relevant" (και, αντίστοιχα, το "irrelevant") συχνά αποδίδεται λανθασμένα στα ελληνικά, καθώς δεν σημαίνει πάντα «σχετικός/άσχετος», αλλά πολλές φορές είναι αντίστοιχο του «επίκαιρος», του «κατάλληλος», ή ακόμη και του «αναγκαίος/απαραίτητος».
Εδώ, νομίζω πως η σημασία του είναι πιο κοντά στην τελευταία επιλογή.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2019-12-30 11:00:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, παρεμπιπτόντως, κοιτάζοντας τώρα το σχετικό λήμμα στη Wikipedia είδα πως παρακάτω αναφέρει και το "pointer": "The term was used in the 19th century American Old West when the lead cowboy at the front of a herd of cattle was known as the pointer or point man."

Ilias Marios Kounas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ και εγώ νομίζω ότι χρησιμοποιείται μεταφορικά.


1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
…συναφείς ομάδες φορέων… …προτάσεις για…


Explanation:
Υπάρχουν κάποιες επιλογές ανάλογα με το υπόλοιπο κείμενο:

"Τέλος, προσδιορίζονται οι πιο συναφείς ομάδες (τύποι) φορέων που θα πρέπει να προωθήσουν/αναπτύξουν την πρόταση/υπόδειξη για εδαφική συνεργασία."

Δηλαδή:
player = παράγοντας φορέας
pointer = συμβουλή υπόδειξη πρόταση
relevant = συναφής σχετικός
type = είδος τύπος ομάδα
take forward = προωθώ προχωρώ


Και μια παρατήρηση: εδώ δεν πρόκειται για μία μόνο λέξη ή φράση - θα έπρεπε να μπουν σε διαφορετικές ερωτήσεις.
Καλή Χρονιά!


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 3 hrs (2019-12-31 13:03:02 GMT)
--------------------------------------------------

"Πρόταση για..." - είναι στον ενικό.

Ivi Rocou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Thank you

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κατάλληλοι τύποι ενδιαφερομένων


Explanation:
Lastly, the most relevant type of players that should take the pointer for territorial cooperation forward are identified.

' να εξευρεθούν κατάλληλοι τύποι ενδιαφερομένων που θα προωθήσουν το θέμα/δείκτη περιφερειακής συνεργασίας'.
η φράση είναι, '....take the pointer ..forward'---- να προωθήσουν(το θέμα/δείκτη)

players (here) = interested parties= ενδιαφερόμενοι
take something forward | WordReference Forums
https://forum.wordreference.com › English Only › English Only
9 Oct 2017 - 3 posts - ‎2 authors
In this context can the girl's family say 'We would like to take this forward.' Kindly tell me if the phrase 'take forward' is used in the sense to ...
take forward - UsingEnglish.com
https://www.usingenglish.com › forum › threads › 133455-take-forward
27 Oct 2010 - 3 posts - ‎2 authors
Dear Teachers, What does (take forward) mean? example: - take forward an agenda of sustainable development thanks Taiseer.

transphy
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search