prize bonds

Greek translation: λαχειροφόρες ομολογίες / λαχειοφόρα ομόλογα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prize bonds
Greek translation:λαχειροφόρες ομολογίες / λαχειοφόρα ομόλογα
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

15:06 Jun 19, 2008
English to Greek translations [PRO]
Economics
English term or phrase: prize bonds
a non-interest bearing security
Evangelia Tantalidou
Greece
λαχειροφόρες ομολογίες / λαχειοφόρα ομόλογα
Explanation:
Πρόκειται για τα ομολόγα των ομολογιακών δανείων του δημοσίου που κάποτε είχε εκδόσει και το ελληνικό δημόσιο. Προσπαθούσα τόση ώρα να θυμηθώ πώς τα λέγαμε.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2λαχειροφόρες ομολογίες / λαχειοφόρα ομόλογα
Nadia-Anastasia Fahmi
3ομόλογο σε μορφή χρηματικού βραβείου
Catherine Christaki


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ομόλογο σε μορφή χρηματικού βραβείου


Explanation:
ή κάτι αντίστοιχο, από ό,τι είδα δεν υπάρχει μετάφραση του όρου στο διαδίκτυο, οπότε απλώς προσπάθησε να αποδώσεις στα Ελληνικά τι είναι το ομόλογο αυτό για να καταλάβει ο Έλληνας αναγνώστης

δες εδώ τον ορισμό στα Αγγλικά:
http://en.wikipedia.org/wiki/Prize_Bond

πιστεύω όμως ότι θα πρέπει να αφήσεις και τον αγγλικό όρο, δηλαδή αγγλικός όρος (ελληνική μετάφραση)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2008-06-20 18:05:18 GMT)
--------------------------------------------------

Λοιπόν, η απάντηση στη Νάντια λόγω έλλειψης χώρου παρακάτω:
Να 'σαι καλά Νάντια μου, εμένα δεν μου ερχόταν καμιά απόδοση της προκοπής παρόλο που καταλάβαινα προς τι πρόκειται. Οπότε, θα σημειώσω την ωραιότατη πρότασή σου παρακάτω, αλλά βάλε τη σε παρακαλώ και σε μια απάντηση δική σου γιατί δεν είναι δίκαιο να θεωρηθεί μέρος της δικής μου απάντησης :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day3 hrs (2008-06-20 18:07:45 GMT)
--------------------------------------------------

Κατόπιν πρότασης της Νάντιας:
ομόλογα που συμμετέχουν σε κληρώσεις για χρηματικά έπαθλα

Ευαγγελία, μη γράψεις στη μετάφρασή σου την αρχική μου πρόταση, δεν αποδίδει σωστά το νόημα, βασίσου είτε στην πρόταση της Νάντιας παραπάνω είτε στην απάντηση που ελπίζω να προσθέσει η Νάντια σύντομα :-)

Catherine Christaki
Canada
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Δεν έχεις και άδικο. Κάτι σε ομολογιακό δάνειο μου κάνει με κληρώσεις Έδωσα, μου ήρθε φλασιά και θυμήθηκα η γραία ότι κάποτε υπήρχαν και στην Ελλάδα. Καλό Σ/Κ!
21 hrs
  -> πήγα στον ιστότοπο της εταιρείας και διάβασα ότι αφορά σε cash prizes (ο σύνδεσμος είναι στο τέλος της καταχώρισης του wikipedia), αλλά εν πάσει περιπτώσει μια πρόταση έκανα, μπορεί και να κάνω λάθος :-)//απάντηση παραπάνω γιατί δεν χωράει εδώ :-)

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
λαχειροφόρες ομολογίες / λαχειοφόρα ομόλογα


Explanation:
Πρόκειται για τα ομολόγα των ομολογιακών δανείων του δημοσίου που κάποτε είχε εκδόσει και το ελληνικό δημόσιο. Προσπαθούσα τόση ώρα να θυμηθώ πώς τα λέγαμε.


    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=en-GB&ie=...
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Catherine Christaki: α, εδώ είσαι, αυτό ακούγεται ακριβέστατο, well done :-)//σιγά καλέ που θα πεις και συγνώμη :-) καλό ΣΚ και σε σένα!
10 mins
  -> Χίλια ευχαριστώ, Κατερίνα, και συγνώμη. Καλό Σ/Κ!

agree  Spiros Doikas
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο. Καλημέρα και καλή συνέχεια!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search