application silo

Finnish translation: irrallinen sovellus

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:application silo
Finnish translation:irrallinen sovellus
Entered by: Jussi Rosti

06:27 Jun 11, 2009
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: application silo
http://www.expresscomputeronline.com/20060501/technology02.s...
Jussi Rosti
Finland
irrallinen sovellus
Explanation:
Olen puhunut ja kirjoittanut näistä entisessä työelämässäni paljonkin, mutta aina englanniksi tai saksaksi. Katselin eilen työntäyteisen pyhäpäivän päätteeksi, kuinka suomalaisissa EAI:ta tai tietojärjestelmäintegraatiota käsittelevissä teksteissä puhutaan tästä aiheesta. Ei näytä olevan vakiintunutta termiä, mutta näin puhuttavan integraatioarkkitehtuurissa irrallisista sovelluksista tai tietojärjestelmistä tai tietokeskusarkkitehtuurissa kokoelmista irrallisia sovelluksia, jotka ovat juuri application silos.
Selected response from:

Tarja Braun
Germany
Grading comment
Hyvä, kiitos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4irrallinen sovellus
Tarja Braun
3sovellussiilo
Desmond O'Rourke


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sovellussiilo


Explanation:
uudesta käsitteestä uusi sana, vai kuinka?

Desmond O'Rourke
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

1 day 54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
irrallinen sovellus


Explanation:
Olen puhunut ja kirjoittanut näistä entisessä työelämässäni paljonkin, mutta aina englanniksi tai saksaksi. Katselin eilen työntäyteisen pyhäpäivän päätteeksi, kuinka suomalaisissa EAI:ta tai tietojärjestelmäintegraatiota käsittelevissä teksteissä puhutaan tästä aiheesta. Ei näytä olevan vakiintunutta termiä, mutta näin puhuttavan integraatioarkkitehtuurissa irrallisista sovelluksista tai tietojärjestelmistä tai tietokeskusarkkitehtuurissa kokoelmista irrallisia sovelluksia, jotka ovat juuri application silos.


Example sentence(s):
  • Useissa organisaatiossa tietojärjestelmät ovat edelleen vain kokoelma irrallisia sovelluksia, jotka eivät riittävästi keskustele keskenään.
Tarja Braun
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hyvä, kiitos!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search