PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

homologation certifications

Farsi (Persian) translation: گواهینامه های همولوگیشن / تائیدیه های همولوگیشن

21:29 Aug 12, 2012
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Bus/Financial - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / قرارداد
English term or phrase: homologation certifications
the party promises not to require homologation certifications for the trucks.
siamak001
Farsi (Persian) translation:گواهینامه های همولوگیشن / تائیدیه های همولوگیشن
Explanation:
همولوگيشن در خودرو به معني تأييد قطعات و مجموعه‌هاي خاص و انطباق عملكرد آنها با مقررات و استانداردهاي مربوطه است.
Selected response from:

Sadeq Taheri Bajgan
Iran
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5گواهینامه های همولوگیشن / تائیدیه های همولوگیشن
Sadeq Taheri Bajgan
5گواهی همولوگیشن/تأییدیه استاندارد
Farzad Akmali


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
گواهی همولوگیشن/تأییدیه استاندارد


Explanation:
همولوگيشن در خودرو به زبان ساده به معني تأييد قطعات و مجموعه هاي خاص در خودرو و انطباق عملكرد آنها با مقررات و استانداردهاي مربوطه مي باشد.

http://www.civilica.com/Printable-EVSD01_002.html

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2012-08-12 21:36:47 GMT)
--------------------------------------------------

فرايند دستيابي به تائيديه هاي معتبر ( از مراجع قانوني اعطا آننده تائيديه آه مستقل از
سازنده و مورد تائيد دولت آن آشور ) مبني بر انطباق محصول با استانداردهاي الزامي آشور
ناميده ميشود.اين Homologation ( يا آشورهاي مورد نظر است ( از طريق تست يا بازرسي
مي باشد و جهت عرضه محصول به بازار ( COP) و انطباق توليد (TA) فرآيند شامل تائيديه نوع
الزامي است.

Farzad Akmali
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
گواهینامه های همولوگیشن / تائیدیه های همولوگیشن


Explanation:
همولوگيشن در خودرو به معني تأييد قطعات و مجموعه‌هاي خاص و انطباق عملكرد آنها با مقررات و استانداردهاي مربوطه است.


    Reference: http://www.sanatekhodro.com/sites/157/Pages/Hybrid%20cars-%2...
Sadeq Taheri Bajgan
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search