Patient’s Global Assessment Rank

Dutch translation: Algemene beoordeling door de patient

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Patient’s Global Assessment Rank
Dutch translation:Algemene beoordeling door de patient
Entered by: Ellen-Marian Panissières

09:54 Dec 22, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Medical (general) / enquête voor patiënten met Psoriasis
English term or phrase: Patient’s Global Assessment Rank
Wat is de preciese term voor deze Engelse uitdrukking?
Ellen-Marian Panissières
France
de globale beoordeling en gradatie door de patient
Explanation:
Het gaat hier waarschijnklijk om een vragenlijst waarin o.m. de patient gevraagd wordt hoe hij de behandeling over het geheel ervaraard heeft en die te graderen.
Selected response from:

jloew
Israel
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2de globale beoordeling en gradatie door de patient
jloew
4algemene beoordeling door de patiënt
Hester Eymers
3 -1Evaluatietotaal van de patiënt
Henk Peelen


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Evaluatietotaal van de patiënt


Explanation:
Eindpositie van de patiënt-evaluatie

--------------------------------------------------
Note added at 2005-12-22 11:55:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Totale evaluatiepositie van de patiënt
Definitieve evaluatiepositie van de patiënt

--------------------------------------------------
Note added at 2005-12-22 15:06:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Ja, het lijkt er op dat James gelijk heeft: Patient\'s ...

--------------------------------------------------
Note added at 2005-12-22 17:52:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Algemen beoordeling door de patiënt
Algemen beoordeling van de patiënt

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  jloew: het betreft een evaluatie/beoordeling dóór de patient
3 hrs
  -> Zou prima kunnen, maar weet je dat zeker?

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
patient’s global assessment rank
de globale beoordeling en gradatie door de patient


Explanation:
Het gaat hier waarschijnklijk om een vragenlijst waarin o.m. de patient gevraagd wordt hoe hij de behandeling over het geheel ervaraard heeft en die te graderen.

jloew
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen: Algemene beoordeling door de / van de patiënt
2 hrs

agree  Tina Vonhof: 'en gradatie' weglaten.
3 hrs

1 day 25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patient’s global assessment rank
algemene beoordeling door de patiënt


Explanation:
Een eenvoudige vertaling lijkt mij hier het beste.

Hester Eymers
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search