zinsnede

Dutch translation: zie toelichting

09:22 Oct 23, 2018
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - General / Conversation / Greetings / Letters / voorwaarden betreffende een actie
English term or phrase: zinsnede
Any prize or reward granted in the course or as a result of the Promotion ****may be subject to general restrictions imposed on the provision of such prize by law or any government decision or to specific identified individuals***.

Ik kom niet uit het tweede gedeelte van de zin. Wellicht kan iemand mij helpen....
Bij voorbaat dank!

Elke prijs of beloning die binnen het kader van of als gevolg van de acties is toegekend, (...)
Judith Verschuren
Dutch translation:zie toelichting
Explanation:
kan onderworpen zijn aan algemene beperkingen, zoals vereist bij wet of overheidsbesluit of aan specifieke personen.

Die specifieke personen zijn mij ook niet helemaal duidelijk, misschien is er een lijst met personen die zijn uitgesloten voor de prijzen. 'Beperkingen' slaat dan op 'vereisten' EN op 'personen'.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zie toelichting
Jan Willem van Dormolen
3zie hieronder
Kitty Brussaard


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zie toelichting


Explanation:
kan onderworpen zijn aan algemene beperkingen, zoals vereist bij wet of overheidsbesluit of aan specifieke personen.

Die specifieke personen zijn mij ook niet helemaal duidelijk, misschien is er een lijst met personen die zijn uitgesloten voor de prijzen. 'Beperkingen' slaat dan op 'vereisten' EN op 'personen'.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 63

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Jaffe: 'Specifieke personen' slaat vermoedelijk op eigen medewerkers, eerdere winnaars e.d.
2 hrs
  -> Ja, wat je vaak ziet: 'medewerkers van bedrijf X en hun familieleden zijn uitgesloten van deelname'.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zie hieronder


Explanation:
Ik lees e.e.a. als volgt:

Op prijzen of beloningen die tijdens of als gevolg van de Actie worden toegekend, kunnen algemene beperkingen (inzake de verstrekking van dergelijke prijzen) van toepassing zijn die bij/krachtens wet of van overheidswege dan wel aan specifieke personen worden opgelegd.

Kitty Brussaard
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 15




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search