in-product

Dutch translation: in het product opgenomen

12:51 Mar 28, 2005
English to Dutch translations [Non-PRO]
Computers: Software
English term or phrase: in-product
Registration benefits available to customers who register via in-product registration their licensed copy XXX.
Nadjezda Heymans (X)
Dutch translation:in het product opgenomen
Explanation:
In-product wil nu juist niet zeggen dat het een apart registratieformulier of -proces betreft, maar dat IN de software (het gaat hier toch om software?) een knop of menu zit waarmee je de software kunt registreren.
Ik zou de zin een beetje omgooien, bijv:
Klanten die de optie tot registreren in het product gebruiken, kunnen profiteren van extra voordelen.
Of zoiets.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Inderdaad! Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4"bij het product geleverd"
Gert Vercauteren
4 +2in het product opgenomen
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
"bij het product geleverd"


Explanation:
Hallo Nadjezda,

volgens mij betekent dit dat "klanten die hun exemplaar registreren via het registratieformulier dat bij het product wordt geleverd, kunnen genieten van registratievoordelen".

(m.a.w. 'in de doos waarin ook het product wordt geleverd')

HTH

Gert

Gert Vercauteren
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem
6 mins
  -> Bedankt Leo

agree  Evert DELOOF-SYS
41 mins
  -> bedankt Evert

agree  Francina
1 hr
  -> Bedankt!

agree  Iris70: inderdaad
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
in het product opgenomen


Explanation:
In-product wil nu juist niet zeggen dat het een apart registratieformulier of -proces betreft, maar dat IN de software (het gaat hier toch om software?) een knop of menu zit waarmee je de software kunt registreren.
Ik zou de zin een beetje omgooien, bijv:
Klanten die de optie tot registreren in het product gebruiken, kunnen profiteren van extra voordelen.
Of zoiets.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 23
Grading comment
Inderdaad! Bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erik van Vliet: Denk ik ook. Via internet registreren van de software.
1 hr

agree  Tina Vonhof
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search