Drop Lock

Czech translation: pojistka proti vypadnutí

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Drop Lock
Czech translation:pojistka proti vypadnutí
Entered by: Pavel Prudký

10:16 May 4, 2013
English to Czech translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / surgery table
English term or phrase: Drop Lock
kontext:
Extend the Drop Lock and align it and the stationary post with the openings on the inside of the Mounting Plate of the cantilever, open frame.
Pavel Prudký
pojistka proti vypadnutí
Explanation:
Podle PDF souboru Barbary (pěkná trefa, mimochodem) je vidět, že v mechanismu stolu se jednotlivé části propojují kolíkem ve tvaru T (T-Pin). Je velmi důležité, aby tento kolík šel snadno zasunout a rychle vysunout, ale nesmí samovolně vypadnout. Proto má na svém konci otočný plíšek, který se vždy vzpříčí a pokud se ručně nenastaví do souosé polohy s kolíkem, kolík nejde vytáhnout.
Proto bych to nazval pojistka proti vypadnutí.
Podobná konstrukce zde:
http://wxyuqiang.en.made-in-china.com/product/rqcxJeDMHoWH/C...
Selected response from:

Jiri Farkac
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pojistka proti vypadnutí
Jiri Farkac
3zajišťovací kolík
Barbara Kučová


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drop lock
zajišťovací kolík


Explanation:
řekla bych, že je to kolík, který blokuje stůl v dané pozici, aby nespadl. několik obrázků najdete v pdf, na který přikládám odkaz


    Reference: http://www.mizuhosi.com/wp-content/uploads/NW0365-Rev.C-5892...
Barbara Kučová
France
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drop lock
pojistka proti vypadnutí


Explanation:
Podle PDF souboru Barbary (pěkná trefa, mimochodem) je vidět, že v mechanismu stolu se jednotlivé části propojují kolíkem ve tvaru T (T-Pin). Je velmi důležité, aby tento kolík šel snadno zasunout a rychle vysunout, ale nesmí samovolně vypadnout. Proto má na svém konci otočný plíšek, který se vždy vzpříčí a pokud se ručně nenastaví do souosé polohy s kolíkem, kolík nejde vytáhnout.
Proto bych to nazval pojistka proti vypadnutí.
Podobná konstrukce zde:
http://wxyuqiang.en.made-in-china.com/product/rqcxJeDMHoWH/C...

Jiri Farkac
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 61
Grading comment
děkuji




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search