Fingerprint Trial

Czech translation: studie profilu cytokinů

19:37 Dec 13, 2012
English to Czech translations [PRO]
Medical - Medical (general) / klinicka studie
English term or phrase: Fingerprint Trial
Cytokine Fingerprint Trial

více kontextu bohužel nemám, jde o název studie
Vlasta Burmazova
Czech translation:studie profilu cytokinů
Explanation:
Řekla bych, že se jedná o studii, která měří hladinu několika cytokinů. Vyhodnocuje se pak profil cytokinů. Tento profil jako celek může vypovídat o zánětlivém stavu organismu nebo jednotlivých orgánu. Některé cytokiny jsou prozánětlivé, jiné protizánětlivé.

http://theses.cz/id/kqm875/
Selected response from:

Sarka Lhotak
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4studie profilu cytokinů
Sarka Lhotak
3prstová pletysmografie
Jirina Nevosadova


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fingerprint trial
prstová pletysmografie


Explanation:
Prstová pletysmografie vyšetřuje změny krevního průtoku v drobných cévách prstů


    Reference: http://www.profmartinik.cz/wp-content/soubory/fvmvhk-4vysetr...
Jirina Nevosadova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fingerprint trial
studie profilu cytokinů


Explanation:
Řekla bych, že se jedná o studii, která měří hladinu několika cytokinů. Vyhodnocuje se pak profil cytokinů. Tento profil jako celek může vypovídat o zánětlivém stavu organismu nebo jednotlivých orgánu. Některé cytokiny jsou prozánětlivé, jiné protizánětlivé.

http://theses.cz/id/kqm875/

Sarka Lhotak
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search