point reducible feature

Czech translation: prvek, který lze zjednodušit na bod

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:point reducible feature
Czech translation:prvek, který lze zjednodušit na bod
Entered by: Pavel Prudký

11:03 Feb 11, 2017
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / precision measurement solutions
English term or phrase: point reducible feature
mám to jen jako položku, předchází bolt circle diameter, následuje mid-line, mid-point, což asi moc nepomůže, obor je „precision measurement solutions", kontexty viz internet: https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q="point reducible feature...
Pavel Prudký
prvek, který lze převést/zjednodušit na bod
Explanation:
myslím, že reducible v matematice lze nahradit slovem zjednodušitelný/převoditelný, ale pro srozumitelnost bych to rozepsal

https://www.google.cz/search?num=50&safe=off&espv=2&q="převé...
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3prvek, který lze převést/zjednodušit na bod
Ales Horak
3(z)redukovatelnost na bod / vlastnost (z)redukovatelnosti na bod
Igor BURAK


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(z)redukovatelnost na bod / vlastnost (z)redukovatelnosti na bod


Explanation:
https://www.google.it/#q="zredukovat na bod"
https://www.google.it/#q=redukovatelný na bod

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2017-02-11 11:57:57 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.it/#q="reduce to point" precision measure...

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 280
Notes to answerer
Asker: Feature je zde (konstrukční) prvek, např. kružnice, přímka, rovina apod., jako ve všech CADech. Jinak Vaše odkazy dokazují, že nic takového (aspoň na internetu) neexistuje.


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prvek, který lze převést/zjednodušit na bod


Explanation:
myslím, že reducible v matematice lze nahradit slovem zjednodušitelný/převoditelný, ale pro srozumitelnost bych to rozepsal

https://www.google.cz/search?num=50&safe=off&espv=2&q="převé...

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 214
Grading comment
děkuji




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search