Negative ISO indexable inserts

Czech translation: vyměnitelné břitové destičky ISO s negativním základním tvarem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Negative ISO indexable inserts
Czech translation:vyměnitelné břitové destičky ISO s negativním základním tvarem
Entered by: Pavel Prudký

18:38 Sep 26, 2014
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / machining tools
English term or phrase: Negative ISO indexable inserts
dostupné kontexty zde: http://jdem.cz/bqqze2
děkuji předem
Pavel Prudký
vyměnitelné břitové destičky ISO s negativním základním tvarem
Explanation:
našel jsem pár kontextů

nebo jen negativní vyměnitelné břitové destičky ISO

https://www.google.cz/search?num=100&safe=off&client=firefox...
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4břitové destičky ISO s negativním úhlem hřbetu (nebo jen "s negativní geometrií")
Pavel STORKAN
3vyměnitelné břitové destičky ISO s negativním základním tvarem
Ales Horak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
negative iso indexable inserts
vyměnitelné břitové destičky ISO s negativním základním tvarem


Explanation:
našel jsem pár kontextů

nebo jen negativní vyměnitelné břitové destičky ISO

https://www.google.cz/search?num=100&safe=off&client=firefox...

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 214
Grading comment
děkuji
Notes to answerer
Asker: děkuji, super!


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
negative iso indexable inserts
břitové destičky ISO s negativním úhlem hřbetu (nebo jen "s negativní geometrií")


Explanation:
"indexable" znamená, že destičká má obvykle 2-8 břitů, které natočením několikrát vyměnit. Negativní geometrie hřbetu břitu znamená ostrý úhel břitu destičky, který sice dobře obrábí, ale někdy dělá problematickou třísku, která se neláme a "táhne se"

Pavel STORKAN
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 30




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search