pelote cushion

Czech translation: srdíčko (retrokapitální pelota)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pelote cushion
Czech translation:srdíčko (retrokapitální pelota)
Entered by: Pavel Prudký

14:12 Jul 20, 2016
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / výroba obuvi
English term or phrase: pelote cushion
Thanks to the BIOM™ technology shank, this inlay sole provides support, increased motion control, comfort and stability
The soft pelote cushion adds comfort to the metatarsal area while the heel cushion has a shock absorbing effect. Pair these premium inlay soles up with several styles from the formal and casual XXXX shoe collection
Pavel Prudký
srdíčko (retrokapitální pelota)
Explanation:
Jedná se o retrokapitální pelotu, tzv. srdíčko (např. u terapie ploché nohy se používá):

Terapie

Terapie je hlavně konzervativní. Snažíme se předejít vyvolávající příčině, nošením vhodné obuvi, dlouhé stání nahradíme střídáním se sedem na vysoké židli a vyvarujeme se nošení nadměrných břemen. Již vzniklé plochonoží podpoříme individuálními vložkami dle odlitku nohy pacienta, součástí vložky je mediální klín (klín na vnitřní straně nohy) a retrokapitální pelota (,,srdíčko“ v první třetině chodidla). Varixy (ochablá cévní stěna) zpevníme kompresívními punčochami. Potivost můžeme ovlivnit reflexní terapií plosky nohy. U pacientů s plochonožím je indikována fyzioterapie, jejíž základem je senzomotorické cvičení.

Více zde: http://www.fyzioterapeutka.eu/news/plocha-noha-dospelych-/

heel cushion jsem dohledal jako patní polštář

Patní polštář, nártová klenba a srdíčko v přední části chodidla zajišťují velmi dobré a rovnoměrné rozložení zatížení nohy

http://docplayer.cz/13300351-Katalog-nove-cesty-nova-chuze-f...

https://www.google.cz/search?q="patní polštář" srdíčko&ie=ut...
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
Sice jsem to nepoužil, ale děkuji moc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4srdíčko (retrokapitální pelota)
Ales Horak
3pelota
eng_to_cz


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pelota


Explanation:
"Samolepící pelota ve tvaru kapky s reflexní podpůrnou funkcí (2) a s povrchem z ekologicky zušlechtěné jehněčí kůže (1). Slouží k podpoře klenby nohy, zejména při potížích s plochou nohou a chodidla s velkými roztaženými prsty. Pelota zabraňuje projevům únavy chodidla a příjemně měkce podporuje klenbu.

Povrch: jehněčí kůže"

http://www.sanomed.cz/e-shop/dolni-koncetiny/noha/tacco-607

eng_to_cz
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
srdíčko (retrokapitální pelota)


Explanation:
Jedná se o retrokapitální pelotu, tzv. srdíčko (např. u terapie ploché nohy se používá):

Terapie

Terapie je hlavně konzervativní. Snažíme se předejít vyvolávající příčině, nošením vhodné obuvi, dlouhé stání nahradíme střídáním se sedem na vysoké židli a vyvarujeme se nošení nadměrných břemen. Již vzniklé plochonoží podpoříme individuálními vložkami dle odlitku nohy pacienta, součástí vložky je mediální klín (klín na vnitřní straně nohy) a retrokapitální pelota (,,srdíčko“ v první třetině chodidla). Varixy (ochablá cévní stěna) zpevníme kompresívními punčochami. Potivost můžeme ovlivnit reflexní terapií plosky nohy. U pacientů s plochonožím je indikována fyzioterapie, jejíž základem je senzomotorické cvičení.

Více zde: http://www.fyzioterapeutka.eu/news/plocha-noha-dospelych-/

heel cushion jsem dohledal jako patní polštář

Patní polštář, nártová klenba a srdíčko v přední části chodidla zajišťují velmi dobré a rovnoměrné rozložení zatížení nohy

http://docplayer.cz/13300351-Katalog-nove-cesty-nova-chuze-f...

https://www.google.cz/search?q="patní polštář" srdíčko&ie=ut...

Ales Horak
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Sice jsem to nepoužil, ale děkuji moc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search