Personal Benefit

Czech translation: osobní prospěch

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Personal Benefit
Czech translation:osobní prospěch
Entered by: Pavel Prudký

12:25 Mar 20, 2014
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / protikorupční zásady
English term or phrase: Personal Benefit
...jak to šikovně nazvat, zahrnuje to různé druhy nezákonných podob úplatků i přípustných nevinných věcí, například pozvání na pracovní oběd v kantýně.
nápady mám, ale možná zbytečně vymýšlím vymyšlené...
děkuji.

kontexty:
Personal Benefit: Hospitality, entertainment, gifts, and other personal favors

A Personal Benefit is only appropriate if the impression is excluded that the recipient is expected to act in a certain way because of the Personal Benefit.
Pavel Prudký
osobní prospěch
Explanation:
já dávám vždy takto, pokud na to narazím
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3osobní prospěch
Jitka Komarkova (Mgr.)
4osobní zvýhodnění
Václav Pinkava
3drobná pozornost
Zdeněk Hartmann
3(osobní) požitky
rosim


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
personal benefit
osobní prospěch


Explanation:
já dávám vždy takto, pokud na to narazím

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 54
Grading comment
děkuji
Notes to answerer
Asker: děkuji, předřadil jsem "předmět" osobního prospěchu, s tím se lépe pracuje, i při představě, že je to třeba kytice růží nebo oběd nebo pozvánka


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Pavlová: Napadlo mě úplně to samé:o)
39 mins
  -> Děkuji Vám, Jano! :)

agree  Jiří Kopuletý: +1
4 hrs
  -> Děkuji Vám, Jiří!

agree  Pavel Slama: nevidím jako problematické
6 hrs
  -> Děkuji Vám!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
personal benefit
(osobní) požitky


Explanation:
...

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personal benefit
osobní zvýhodnění


Explanation:
na rozdíl od "výhod" tato formulace naznačuje, že jde o "prebendy" (žel, název příliš hovorový).

Personal benefits se také nazývají "perks" od "perquisites"
http://www.merriam-webster.com/dictionary/perquisite

čili
"privilegie"

Václav Pinkava
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
personal benefit
drobná pozornost


Explanation:
není to právní termín a je to trochu volnější, ale zdá se mi to celkem zapadat do vašeho kontextu (spíše legální, ale nesmí toho být moc). Pokud je to tedy ještě relevatní.

Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search