Secretary of State / Department of State of the State of Colorado

Czech translation: Státní tajemník / Úřad státního tajemníka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Secretary of State / Department of State
Czech translation:Státní tajemník / Úřad státního tajemníka
Entered by: Marek Buchtel

16:12 Nov 30, 2011
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Secretary of State / Department of State of the State of Colorado
Můžete mi prosím poradit, jak se překládá "Secretary of State" a "Department of State" na úrovni jednotlivých států (tedy ne federální instituce)?
Díky!
Marek Buchtel
Czech Republic
Úřad státního tajemníka (sekretáře) Colorada
Explanation:
Korporace musí mít své stanovy („Articles of Incorporation“), doklad (certifikát) o založení společnosti vydává Úřad státního tajemníka - „Office of the Secretary of the State“ v příslušném státě, vlastní vyplnění dokumentů a zálohy na daně obvykle vyžadují při registraci společnosti náklady kolem 1000 USD.
http://www.chicagocz.com/podminky-pro-zrizeni-kancelare-repr...

Úřad státního sekretáře daného státu („Office of the Secretary of the State“).
http://www.businessinfo.cz/cz/sti/spojene-staty-americke-zak...


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-11-30 22:48:34 GMT)
--------------------------------------------------

vidim to asi takhle:

Department of State, ale
New York State Department of Motor Vehicles
New York State environmental protection and regulatory agency
Selected response from:

Hannah Geiger
United States
Grading comment
Děkuji mnohokrát.
Hlavní problém byl Department of State, tohle řešení mi připadá nejlepší.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2státní sekretář
Marek Obdrzalek
4 +1Úřad státního tajemníka (sekretáře) Colorada
Hannah Geiger
4Státní tajemník
Jirina Nevosadova
3státní tajemník / Úřad vlády státu Colorado
jankaisler
3státní tajemník/úřad pro vnitřní záležitosti státu Colorado
Lenka Mandryszová


Discussion entries: 14





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
secretary of state / department of state of the state of colorado
Státní tajemník


Explanation:
Státní tajemník


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/english_to_czech/law_general/31273...
    Reference: http://www.psp.cz/kps/pi/PRACE/pi-1-186.pdf
Jirina Nevosadova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
secretary of state / department of state of the state of colorado
státní tajemník / Úřad vlády státu Colorado


Explanation:
x

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 720

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
secretary of state / department of state of the state of colorado
státní sekretář


Explanation:
vždy mi to takto upravovali soudní překladatelé jako závazný překlad úředních dokumentů

Marek Obdrzalek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Overdevest
17 hrs

agree  Radovan Pletka: Taky to tak prekladam a nikdy si nikdo nestezoval
1 day 1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
secretary of state / department of state of the state of colorado
státní tajemník/úřad pro vnitřní záležitosti státu Colorado


Explanation:
Viz diskuse...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-11-30 17:29:35 GMT)
--------------------------------------------------

Ještě pro úplnost http://www.proz.com/kudoz/english_to_czech/law_general/31273...

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 61

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
secretary of state / department of state of the state of colorado
Úřad státního tajemníka (sekretáře) Colorada


Explanation:
Korporace musí mít své stanovy („Articles of Incorporation“), doklad (certifikát) o založení společnosti vydává Úřad státního tajemníka - „Office of the Secretary of the State“ v příslušném státě, vlastní vyplnění dokumentů a zálohy na daně obvykle vyžadují při registraci společnosti náklady kolem 1000 USD.
http://www.chicagocz.com/podminky-pro-zrizeni-kancelare-repr...

Úřad státního sekretáře daného státu („Office of the Secretary of the State“).
http://www.businessinfo.cz/cz/sti/spojene-staty-americke-zak...


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-11-30 22:48:34 GMT)
--------------------------------------------------

vidim to asi takhle:

Department of State, ale
New York State Department of Motor Vehicles
New York State environmental protection and regulatory agency


Hannah Geiger
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Děkuji mnohokrát.
Hlavní problém byl Department of State, tohle řešení mi připadá nejlepší.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  VendulaLensmith
18 hrs
  -> děkuji




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search