allotment schedule

Czech translation: přehled smluvní (ubytovací) kapacity

22:07 May 2, 2011
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / cotracts
English term or phrase: allotment schedule
"Relevant Validity Period" means the validity period as set out in the Contract Rates and Allotment Schedules.

Jde o smlouvu mezi hotelem a společností, která provádí rezervace hotelových pokojů.
Pavel Res
Czech translation:přehled smluvní (ubytovací) kapacity
Explanation:
Tato funkce v Rezervaci umožňuje alokovat (vyčlenit z volné kapacity) smluvní kapacity pokojů podle jednotlivých náborů (cestovních kanceláří). Pro zvolený nábor zadáváme datum od - do a počet alokovaných pokojů.Pokud chceme některou alokaci zrušit, zadáme příslušné datum a počet, který se rovná nule. Při vlastní rezervaci máme možnost automatické kontroly čerpání kapacit pro zadaný nábor.
www.horesplus.cz/ke_stazeni/manual_hores.pdf


 zrušení zájezdu Cestovní kanceláří
 při změně termínu zájezdu o více než 3 dny
 při závažné změně programu (nepovažuje se změna ubytovací kapacity – viz. dále)
http://www.ck.euroagentur.cz/vseobecne-podminky/


http://www.mauritius.cz/alotmenty/
Naše cestovní kancelář má na základě výborných prodej v minulých letech poskytnutou smluvní kapacitu (tzv. alotmenty) na hotely, které jsou nejžádanější
Selected response from:

Hannah Geiger
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2rezervační plán
Lenka Mandryszová
4přehled smluvní (ubytovací) kapacity
Hannah Geiger


Discussion entries: 3





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rezervační plán


Explanation:
...


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Allotment_(travel_industry)
Lenka Mandryszová
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: tohle je určitě jednodušší a češtější
9 hrs
  -> Díky Martine

agree  vierama
1 day 17 hrs
  -> děkuji

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
přehled smluvní (ubytovací) kapacity


Explanation:
Tato funkce v Rezervaci umožňuje alokovat (vyčlenit z volné kapacity) smluvní kapacity pokojů podle jednotlivých náborů (cestovních kanceláří). Pro zvolený nábor zadáváme datum od - do a počet alokovaných pokojů.Pokud chceme některou alokaci zrušit, zadáme příslušné datum a počet, který se rovná nule. Při vlastní rezervaci máme možnost automatické kontroly čerpání kapacit pro zadaný nábor.
www.horesplus.cz/ke_stazeni/manual_hores.pdf


 zrušení zájezdu Cestovní kanceláří
 při změně termínu zájezdu o více než 3 dny
 při závažné změně programu (nepovažuje se změna ubytovací kapacity – viz. dále)
http://www.ck.euroagentur.cz/vseobecne-podminky/


http://www.mauritius.cz/alotmenty/
Naše cestovní kancelář má na základě výborných prodej v minulých letech poskytnutou smluvní kapacitu (tzv. alotmenty) na hotely, které jsou nejžádanější


Hannah Geiger
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 52




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search