No representation

Czech translation: Odmítnutí odpovědnosti

13:50 Jun 15, 2010
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / nondisclosure agreement
English term or phrase: No representation
Je to nadpis odstavce:

No Representation

None of the Confidential Information has been subject to verification, ..... neither xxxx nor any member of xxx.... accepts responsibility for or makes any representation, express or implied, or gives any warranty with respect to the accuracy or completeness of the Confidential Information....
Jana Bedanova
Czech Republic
Czech translation:Odmítnutí odpovědnosti
Explanation:
Asi bych šel touhle cestou. Vzdával bych se spíš nějakých práv, tedy pozitivních věcí. Ty negativní člověk spíš odmítá....
Selected response from:

Martin Janda
Czech Republic
Grading comment
Díky Martine.
Zvolila jsem tuto variantu. Řešení Jana K. je sice velmi elegantní a skvěle se zde hodí, ale šla jsem cestou strnulé obecně aplikovatelné právnic. hantýrky.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Nezávaznost (sdělených/důvěrných) informací
jankaisler
3 +2Odmítnutí odpovědnosti
Martin Janda
4Prohlášení o vyloučení odpovědnosti
Hannah Geiger
3Výklad
rosim
3 -1Neposkytnutí záruky informací
Lenka Mandryszová


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
no representation
Neposkytnutí záruky informací


Explanation:
Representation je v tomto smyslu záruka správnosti a úplnosti

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Radovan Pletka: nejen ze neposkytuji zaruku,a le odmitaji jakoukoli zodpovednost (pravidlo cover your ass / smile), coz je vyrazny rozdil
3 hrs
  -> Mně to jako vyrazný rozdíl nepřijde, ale to je otázka vnímání nuancí...

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
no representation
Odmítnutí odpovědnosti


Explanation:
Asi bych šel touhle cestou. Vzdával bych se spíš nějakých práv, tedy pozitivních věcí. Ty negativní člověk spíš odmítá....

Martin Janda
Czech Republic
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 63
Grading comment
Díky Martine.
Zvolila jsem tuto variantu. Řešení Jana K. je sice velmi elegantní a skvěle se zde hodí, ale šla jsem cestou strnulé obecně aplikovatelné právnic. hantýrky.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radovan Pletka: Ano, viz treba : This Web Site has been compiled in good faith by Chuan Kok Hardware & Machinery Pte Ltd, but no representation is made or warranty given (either express or implied) as to the completeness or accuracy of the information it contains
3 hrs
  -> Díky, Radku!

agree  Zbyněk Táborský: Já děkuji, shodou okolností jsem zhruba před hodinou narazil na podobnou situaci. :)
4 hrs
  -> Díky, Zbyňku!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
no representation
Nezávaznost (sdělených/důvěrných) informací


Explanation:
Nezávaznost (sdělených/důvěrných) informací
Jde o sdělené "Confidential Information" a jejich závaznost resp. odpovědnost za jejich správnost a úplnost ..

jankaisler
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 509

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sarka Rubkova: Tohle nejen odpovídá smyslu, ale je to i pěkná formulace
29 mins
  -> Dík Šárko! Tu závorku je lepší IMHO vynechat ...

agree  Lenka Mandryszová: To mi přijde jako elegantní řešení
4 hrs
  -> Dík Lenko!

agree  Jan Vančura: Dobré řešení
2 days 15 hrs
  -> Dík Jendo!

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
no representation
Prohlášení o vyloučení odpovědnosti


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2010-06-15 14:38:08 GMT)
--------------------------------------------------

Prohlášení o vyloučení odpovědnosti (a záruk)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2010-06-15 18:14:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://cs.allmetsat.com/disclaimer.php
http://www.ecb.eu/home/html/disclaimer.cs.html#d
http://www.realspektrum.cz/vylouceni-odpovednosti
http://www.rbs.cz/psp/public/pagebuilder.aspx?page=czcs0302


Hannah Geiger
United States
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 52

2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
no representation
Výklad


Explanation:
podle toho jak naformulujete větu, lze použít "jednoznačný výklad", "výhradní výklad", "nepřípustný výklad"...

rosim
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search