The ECONOMIST can reveal that

Czech translation: Z informací, které má The Economist k dispozici, vyplývá, že...

15:24 Oct 28, 2011
English to Czech translations [PRO]
Journalism
English term or phrase: The ECONOMIST can reveal that
Jak překládáte frázi can reveal that v případě různých časopisů nebo novinových článků - např. The Courier-Mail can reveal that the Dalai Lama is backing Queensland for State of Origin glory. Spojení může potvrdit nebo má důkazy, má informaci mi nepřijde stylisticky nejlepší.
Eva Machovcova
Czech translation:Z informací, které má The Economist k dispozici, vyplývá, že...
Explanation:
Co takhle?
Selected response from:

Zbyněk Táborský
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Z informací, které má The Economist k dispozici, vyplývá, že...
Zbyněk Táborský
3Podle informací časopisu the Economist...
Prokop Vantuch


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the economist can reveal that
Podle informací časopisu the Economist...


Explanation:
Co takhle začít větu tím vcelku tradičním novinářským:
"Podle informací deníku/magazínu je..."
"Z dostupných informací vyplývá..."

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
the economist can reveal that
Z informací, které má The Economist k dispozici, vyplývá, že...


Explanation:
Co takhle?

Zbyněk Táborský
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdeněk Hartmann: Většinou (možná vždy) je tím inkriminovaným časopisem časopis, v němž si článek právě čteme, a proto mi toto přijde krapet přirozenější něž návrh pana Vantucha, který je nicméně také ok.
2 hrs
  -> Děkuji, Zdeňku!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search