pass play

Czech translation: pasová hra

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pass play
Czech translation:pasová hra
Entered by: Pavel Prudký

15:32 Feb 5, 2016
English to Czech translations [PRO]
Internet, e-Commerce / sport betting
English term or phrase: pass play
Doplňující informace k sázce na americký fotbal: Sacks are considered a pass play.
Co je to sack, lze snadno vyguglovat - http://www.sportingcharts.com/dictionary/nfl/sack.aspx
Děkuji předem
Pavel Prudký
pasová hra
Explanation:
pasy jsou hody (quarterbacka)
pasová hra na rozdíl od běhové hry, kdy s míčem běží hráč obvykle running back
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
Děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pasová hra
Ivan Šimerka
2přihrávka
Martin Janda
Summary of reference entries provided
Pass Play
Michal Pokorny

  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
přihrávka


Explanation:
americkému fotbalu nerozumím, ale link hovoří celkem jasně


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/passing+play
Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pasová hra


Explanation:
pasy jsou hody (quarterbacka)
pasová hra na rozdíl od běhové hry, kdy s míčem běží hráč obvykle running back

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Děkuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prokop Vantuch: přesně tak se tomu říká ;)
12 hrs
  -> Díky, Prokope!




Reference comments


3 hrs peer agreement (net): +1
Reference: Pass Play

Reference information:
Dovolím si vysvětlit. Mé skoro dospělé děti už se narodily tady v Alabamě a fotbal sledujeme celá rodina. Takže "quarterback", čili rozehrávač (nejdůležitější hráč týmu) má při rozehrání dvě možnosti: 1. Může se s míčem rozběhnout sám a pokusit se dostat co nejdále. 2. Zvolí přihrávku spoluhráči, což je často velice riskantní. Buď se akce povede a mužstvo získá veliký kus území. Nepovede-li se, soupeř může získat míč, což je v americkém fotbale snad to nejhorší, co se může stát. Pokud tedy rozehrávač hodí-přihraje, namísto aby běžel sám, tomu se říká "pass play", častěji "passing play". Existuje pět různých druhů "pass play", ale vyjmenovat bych je nedokázal :-)

Michal Pokorny
United States
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Prokop Vantuch: v podstatě máte pravdu, jen bych upravil ten první bod, kdy opakem pass(ing) play je running play a ta nezahrnuje jen to, že s míčem běží quarterback, ale mnohem častěji to, že jej QB předá runningbackovi, který s ním běží. sami QB běhají jen málokdy
8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search