disposals

Czech translation: přihrávka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disposal
Czech translation:přihrávka
Entered by: Pavel Prudký

07:04 Apr 9, 2015
English to Czech translations [PRO]
Internet, e-Commerce / sports betting - Australian rules - australský fotbal
English term or phrase: disposals
Z výčtu sázek:
Fantasy Points by the player
Total Disposals by the player

Předtím jsou sázky na hokej a potom na veslování... jedině tyto 2 jsou na australský fotbal
Pavel Prudký
přihrávka
Explanation:
Tady by to chtělo asi zkontaktovat někoho, kdo se vyzná v pravidlech a terminologii (možná http://praguedragons.webnode.cz/kontakt/), ale obávám se, že tomu možná budou říkat anglicky "disposal", tak jako se v americkém fotbale nebo golfu používají anglické názvy.

Jinak bych asi volil termín přihrávka, a to na základě druhého odstavce tady: http://en.wikipedia.org/wiki/Australian_rules_football#Gener... a vysvětlení pravidel tady: http://tv.eurosport.cz/australsky-fotbal/pravidla-afl_sto320... ("přihrává se pěstí nebo nohou", "...po přihrávce kopem...") a tady: http://cs.wikipedia.org/wiki/Australský_fotbal#Pravidla ("Míč se nehází, ale přihrává úderem pěstí podobným, jako je spodní podání ve volejbale.")
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2přihrávka
Prokop Vantuch
2zbavení se (míče)
David Vašek


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zbavení se (míče)


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-04-09 08:14:40 GMT)
--------------------------------------------------

The ball can be propelled in any direction by way of a foot, clenched fist (called a handball or handpass) or open-hand tap but it cannot be thrown under any circumstances. Once a player takes possession of the ball he must dispose of it by either kicking or handballing it. Any other method of disposal is illegal and will result in a free kick to the opposing team. This is usually called "incorrect disposal", "dropping the ball" or "throwing". If the ball is not in the possession of one player it can be moved on with any part of the body.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-04-09 08:15:32 GMT)
--------------------------------------------------

Výše je výňatek z článku o australském fotbalu na Wikipedii.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-04-09 08:16:56 GMT)
--------------------------------------------------

popřípadě odevzdávka nebo předávka (míče)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-04-09 08:17:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Australian_rules_football

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-04-09 08:20:39 GMT)
--------------------------------------------------

Kdyby se předchozí návrhy nelíbily, tak možná "naložení" (s míčem). :)

David Vašek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
přihrávka


Explanation:
Tady by to chtělo asi zkontaktovat někoho, kdo se vyzná v pravidlech a terminologii (možná http://praguedragons.webnode.cz/kontakt/), ale obávám se, že tomu možná budou říkat anglicky "disposal", tak jako se v americkém fotbale nebo golfu používají anglické názvy.

Jinak bych asi volil termín přihrávka, a to na základě druhého odstavce tady: http://en.wikipedia.org/wiki/Australian_rules_football#Gener... a vysvětlení pravidel tady: http://tv.eurosport.cz/australsky-fotbal/pravidla-afl_sto320... ("přihrává se pěstí nebo nohou", "...po přihrávce kopem...") a tady: http://cs.wikipedia.org/wiki/Australský_fotbal#Pravidla ("Míč se nehází, ale přihrává úderem pěstí podobným, jako je spodní podání ve volejbale.")

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
děkuji
Notes to answerer
Asker: děkuji, ano, toto je správně, už jsem to našel zde: http://caafl.cz/cz/aussie.php





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search