set-piece

Czech translation: rozehrávka, standardní situace

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:set-piece
Czech translation:rozehrávka, standardní situace
Entered by: Pavel Prudký

14:37 Mar 10, 2015
English to Czech translations [PRO]
Internet, e-Commerce / sports betting, rugby
English term or phrase: set-piece
Týká se ragby:
Scrum-half must feed ball into scrum to be counted as next set-piece. Popis lze nalézt v aj, ale jak se tomu říká česky, zatím nevím...
Pavel Prudký
rozehrávka, standardní situace
Explanation:
Ve fotbale je set-piece standardním termínem pro "standardní situaci" (roh, aut, volný kop).

Řekl bych, že se tomu tak obecně říká i v ragby, i když tedy sportovní slovník říká, že set-piece = nařízená rozehrávka (nařízený mlýn, autové vhazování).
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
Díky Prokope!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nařízená rozehrávka
David Vašek
4rozehrávka, standardní situace
Prokop Vantuch


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozehrávka, standardní situace


Explanation:
Ve fotbale je set-piece standardním termínem pro "standardní situaci" (roh, aut, volný kop).

Řekl bych, že se tomu tak obecně říká i v ragby, i když tedy sportovní slovník říká, že set-piece = nařízená rozehrávka (nařízený mlýn, autové vhazování).

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
Díky Prokope!
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nařízená rozehrávka


Explanation:
(nařízený mlýn, autové vhazování)

Dle Moderního a-č slovníku sportovních výrazů, Jaroslav Heřmanský

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-03-10 17:49:12 GMT)
--------------------------------------------------

Až teď jsem si všiml poznámky kolegy...

David Vašek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search