Matchup tied

Czech translation: nerozhodný stav po 18 jamkách

09:55 Feb 20, 2014
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce / sports betting - golf
English term or phrase: Matchup tied
Sportovní sázka na golf:
Matchup tied after 18 holes
Pavel Prudký
Czech translation:nerozhodný stav po 18 jamkách
Explanation:
V případě Ryder Cupu / Solheim Cupu získá každý hráč pro svůj tým půl bodu, v případě MS ve hře na jamky (WGC-Accenture Match Play Championship), kde hráči postupují pavoukem, hráči při nerozhodném výsledku po 18 jamkách pokračují dalšími jamkami systémem náhlé smrti (kdo jako první vyhraje další jamku, postupuje dál).
Selected response from:

Prokop Vantuch
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3vyrovnaný souboj
Petr Kedzior
5nerozhodný stav po 18 jamkách
Prokop Vantuch
4hra/soutěž skončila nerozhodně
Ivan Šimerka
2 +1vyrovnané skóre
Martina Kosta


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
matchup tied
vyrovnaný souboj


Explanation:
nebo vyrovnané skóre po osmnácti jamkách

Petr Kedzior
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  David Vašek
47 mins
  -> Díky, Davide!

agree  Prokop Vantuch: vyrovnané skóre po 18 jamkách
3 hrs
  -> Děkuji, Prokope!

agree  Ales Horak
20 hrs
  -> Díky, Aleši!

14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
matchup tied
vyrovnané skóre


Explanation:
Stejné (vyrovnané) skóre po 18 jamkách

Viz odkaz:
http://www.usingenglish.com/forum/threads/192673-tied-up-the...


    Reference: http://www.usingenglish.com/forum/threads/192673-tied-up-the...
Martina Kosta
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prokop Vantuch: vyrovnané skóre po 18 jamkách
3 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
matchup tied
hra/soutěž skončila nerozhodně


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 15 min (2014-02-20 10:10:23 GMT)
--------------------------------------------------

mnoho příkladů: https://www.google.cz/search?q="matchup tied"&ie=utf-8&oe=ut...

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
matchup tied
nerozhodný stav po 18 jamkách


Explanation:
V případě Ryder Cupu / Solheim Cupu získá každý hráč pro svůj tým půl bodu, v případě MS ve hře na jamky (WGC-Accenture Match Play Championship), kde hráči postupují pavoukem, hráči při nerozhodném výsledku po 18 jamkách pokračují dalšími jamkami systémem náhlé smrti (kdo jako první vyhraje další jamku, postupuje dál).

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
děkuji




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search