dashboarding

Czech translation: dashboarding

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dashboarding
Czech translation:dashboarding
Entered by: Pavel Prudký

09:45 Apr 23, 2013
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce / Analytics
English term or phrase: dashboarding
v kontextu internetového marketingu...
např. tady to je sice hezky popsáno, ale toto bude spíše obecnější chápání manažerského informačního systému, než "dashboarding" v internetové reklamě... : Dashboarding je vlastne špeciálny reporting ale niekedy sa na to používajú samostatné nástroje (ako napríklad xxx). Je odvodený od slova dash board, teda palubná doska alebo riadiaci panel. Jeho podstata spočíva v tom, že sa vyberú najdôležitejšie ukazovatele výkonnosti pre danú oblasť a tie sa na vhodných grafoch umiestnia na jednu spoločnú obrazovku. Okrem tabuliek a stĺpcových, čiarových a bodových grafov sa pri tom využívajú aj interaktívne mapy a „budíky“ (gauge). Dashboard vlastne určitý vizuálny nástroj, ktorý umožní vrcholovým manžérom jedným krátkym pohľadom skontrolovať, či sa nedeje niečo mimoriadne, čo by si zasluhovalo ich pozornosť. Viaceré nástroje, ako napríklad xxxxx 8 Business Intelligence alebo xxxx Now! majú funkcionalitu dashboarding integrovanú v funkcií reporting.

nebo to prostě nepřekládat?
Pavel Prudký
dashboarding
Explanation:
Já bych to nepřekládal, maximálně v závorce vysvětlil při prvním použití, o co zhruba jde.

Obor (internetového) marketingu je náchylný přebírat anglickou terminologii

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2013-04-23 09:57:25 GMT)
--------------------------------------------------

Jinak se ale v Business Intelligence používá také termín "manažerský kokpit", jestli se vám to tam hodí.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2013-04-23 10:06:08 GMT)
--------------------------------------------------

takže "dashboarding = zobrazení ve formátu manažerského kokpitu", třeba?
Selected response from:

Petr Kedzior
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1dashboarding
Petr Kedzior
3práce se souhrnným přehledem
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
práce se souhrnným přehledem


Explanation:
používání s. p.
zobrazení souhrnného přehledu

souhrnný přehled

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 84
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dashboarding


Explanation:
Já bych to nepřekládal, maximálně v závorce vysvětlil při prvním použití, o co zhruba jde.

Obor (internetového) marketingu je náchylný přebírat anglickou terminologii

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2013-04-23 09:57:25 GMT)
--------------------------------------------------

Jinak se ale v Business Intelligence používá také termín "manažerský kokpit", jestli se vám to tam hodí.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2013-04-23 10:06:08 GMT)
--------------------------------------------------

takže "dashboarding = zobrazení ve formátu manažerského kokpitu", třeba?

Petr Kedzior
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
děkuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tfisher: Snowboarding se také nepřekládá.
1 day 18 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search