peak viewers

Czech translation: počet diváků v době nejvyšší sledovanosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:peak viewers
Czech translation:počet diváků v době nejvyšší sledovanosti
Entered by: Pavel Prudký

14:50 Jan 12, 2013
English to Czech translations [PRO]
Internet, e-Commerce / betting
English term or phrase: peak viewers
btw nevím, kam to zařadit....
....dost málo kontextu - Number of peak viewers for this week..

tady je ho ale více: http://www.liveoddsandscores.com/press-releases/502987/scd-o...
Pavel Prudký
počet diváků v době nejvyšší sledovanosti (pořadu)
Explanation:
tady s největší pravděpodobností nejde o hlavní vysílací čas (prime time, nikoli peak time, s výjimkou VB), ale o počet diváků sledujících daný pořad v době jeho nejvyšší sledovanosti. Tu má každý pořad, bez ohledu na vysílací čas.
Selected response from:

Tomas Zahradnicek
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4počet diváků v době nejvyšší sledovanosti (pořadu)
Tomas Zahradnicek
3 +1diváci (sledující televizi) v hlavním vysílacím čase
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
diváci (sledující televizi) v hlavním vysílacím čase


Explanation:
(ve špičce)

anglictina-sps.snadno.eu/Mass_media.doc

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 84
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka: počet
2 hrs

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
počet diváků v době nejvyšší sledovanosti (pořadu)


Explanation:
tady s největší pravděpodobností nejde o hlavní vysílací čas (prime time, nikoli peak time, s výjimkou VB), ale o počet diváků sledujících daný pořad v době jeho nejvyšší sledovanosti. Tu má každý pořad, bez ohledu na vysílací čas.

Tomas Zahradnicek
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Slama: ...ani v UK, tady leda denní doba, kdy je metro nejvíéc našlapané...
1 hr

agree  Ales Horak
16 hrs

agree  Roman Kubena
17 hrs

agree  Jiri Lonsky
21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search