Refurbishment manager

Czech translation: manager obměny majetku a renovace

13:17 Nov 7, 2016
English to Czech translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: Refurbishment manager
Jedná se o náborový inzerát. Toto je název pozice - dle kontextu se jedná o velký sklad globální společnosti.
Dana Šimíčková
Czech Republic
Czech translation:manager obměny majetku a renovace
Explanation:
1120
Obměna majetku a renovace (plánování)
Asset replacement and Refurbishment
Selected response from:

Jaromír Rux
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4refurbishment manager
Pavel Prudký
3manager obměny majetku a renovace
Jaromír Rux


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
refurbishment manager
refurbishment manager


Explanation:
překládat tady toto je asi zbytečné, ne-li přímo kontraprododuktivní

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2016-11-07 13:34:38 GMT)
--------------------------------------------------

...to "dodu" se mi ale povedlo :-)

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2016-11-07 14:02:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ano, chápu, dá se pod tím představit více podobných činností/náplní, např. modernizace, rekonstrukce případně repase (když jde o movitý majetek/zařízení), ale k tomu je třeba znát více kontextu, ze kterého lze přesněji usuzovat.

Pavel Prudký
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88
Notes to answerer
Asker: Ano, s tím souhlasím. Původně jsem to nechala v originále. Klient si však vyžádal překlad. U jiných pozic je to dnes zcela běžné, ale těžko říct, zda si lidé budou pod pojmem "refurbishment manager" schopni představit něco víc než já :-)

Asker: To je právě ten problém, že zde zřejmě neexistuje přesný ekvivalent. V tomto případě by asi bylo nejlepší, kdyby si jejich česká větev sama nadefinovala, jak této pozici chtějí říkat :-) Nejspíš jim to poradím! :-)


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
refurbishment manager
manager obměny majetku a renovace


Explanation:
1120
Obměna majetku a renovace (plánování)
Asset replacement and Refurbishment


    Reference: http://slideplayer.cz/slide/3374918/
Jaromír Rux
Czech Republic
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search