grievance settlement procedure

Czech translation: postup řešení pracovněprávních stížností

16:12 May 10, 2015
English to Czech translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: grievance settlement procedure
Dobrý den,

potřebovala bych výraz, který se používá pro "grievance settlement procedure" (ve firemním kontextu).

Děkuji!
Alena Pieterova
South Korea
Czech translation:postup řešení pracovněprávních stížností
Explanation:
Možná bude stačit i obecnější pojem, jak navrhuje Petr.
Ale grievance se (aspoň v britském prostředí) používá ve významu "stížnost" jen v pracovně právních sporech, když si zaměstnanec stěžuje na zaměstnavatele.
Selected response from:

Jakub Skřebský
Czech Republic
Grading comment
Děkuji moc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1postup pro vyřizování stížností
David Vašek
5postup řešení pracovněprávních stížností
Jakub Skřebský
4postup při řešení stížností
Petr Kedzior


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postup při řešení stížností


Explanation:
například

Petr Kedzior
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
postup řešení pracovněprávních stížností


Explanation:
Možná bude stačit i obecnější pojem, jak navrhuje Petr.
Ale grievance se (aspoň v britském prostředí) používá ve významu "stížnost" jen v pracovně právních sporech, když si zaměstnanec stěžuje na zaměstnavatele.

Jakub Skřebský
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Děkuji moc!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
postup pro vyřizování stížností


Explanation:
...

David Vašek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Václav Pinkava: https://www.ipvz.cz/o-ipvz/zakladni-informace-o-ipvz/postupy...
6 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search