touchdown spaces

Czech translation: víceúčelové prostory využitelné jako kanceláře

08:21 Mar 1, 2015
English to Czech translations [PRO]
Furniture / Household Appliances / sedátko/stolička/"posedník"
English term or phrase: touchdown spaces
POZOR nejde o americký fotbal ani o přistávací dráhu. :)

Článek je o nově navrženém jakémsi víceúčelovém nafukovacím sedátku/stoličce (pro aktivní krátkodobé posezení), které/která je ideální do těchto prostor:

Collaboration spaces
Education spaces
Cafeterias
Reception areas
TOUCHDOWN SPACES
Guest seating at workstations
Family rooms
Home offices
Lounge areas

Děkuji za návrhy.
David Vašek
Czech Republic
Czech translation:víceúčelové prostory využitelné jako kanceláře
Explanation:
...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3jednací místnosti
rosim
3víceúčelové prostory využitelné jako kanceláře
Igor BURAK
3virtuální kanceláře
Petr Kedzior


Discussion entries: 3





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
virtuální kanceláře


Explanation:
se tomu myslím říká u nás

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2015-03-01 08:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sidloprofirmy.cz/-virtualni-kancelar-virtualni-ka...

Petr Kedzior
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
víceúčelové prostory využitelné jako kanceláře


Explanation:
...

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 2
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jednací místnosti


Explanation:
předváděcí místnosti, zasedačky...

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search