alignment bracket

Czech translation: stavěcí konzola

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:alignment bracket
Czech translation:stavěcí konzola
Entered by: Rejzkova

09:17 May 16, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
English term or phrase: alignment bracket
What about all these spare parts we didn't use? Alignment bracket. What the hell's an alignment bracket? Jde o fikci (serial Cerveny trpaslik), takze kontext neni prilis relevantni. Tato soucastka ma byt pouzita pri montazi jakehosi sprchoveho koutu, ale podle me tam proste potrebovali nejaky ne prilis znamy termin. "Alignment bracket" sice existuje, ale pochybuji, ze se pri montazi sprch pouziva.
Rejzkova
stavěcí konzola
Explanation:
nebo vyrovnávací konzola
např. takto
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
Děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2stavěcí konzola
Pavel Prudký
4vyrovnávací konzola
Ivo Jurasek
3vyrovnávací konzole
jankaisler


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vyrovnávací konzole


Explanation:
x

jankaisler
Native speaker of: Czech

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
stavěcí konzola


Explanation:
nebo vyrovnávací konzola
např. takto


    Reference: http://www.google.cz/#hl=cs&gs_rn=12&gs_ri=psy-ab&pq=%22srov...
Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji.
Notes to answerer
Asker: Děkuju, původně jsem to sama chtěla přeložit jako "vyrovnávací ", ale "stavěcí" by mě nenapadla a v tomto případě mi velmi pomohla, protože se od toho výrazu odvíjejí různé vtípky a prostě se mi hodil víc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbyněk Táborský
38 mins
  -> děkuji

agree  Jakub Skřebský: Stavěcí, protože může kromě vyrovnání sloužit i k nastavení odstupu od zdi atd. Nevím, jak u sprchy, ale u vany ano, sám jsem ji nedávno montoval:)
2 hrs
  -> děkuji

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vyrovnávací konzola


Explanation:
vyrovnávací konzola - myslím, že v češtině je to ten samý případ. Pro laika to bude zřejmě stejně nic neříkající termín jako v angličtině. Vzhledem ke konstrukci by mohlo jít třeba o držák na sprchu:-)

Ivo Jurasek
Czech Republic
Native speaker of: Czech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search