bouncer

Czech translation: lehátko

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bouncer
Czech translation:lehátko
Entered by: Ales Horak

16:45 Jan 12, 2011
English to Czech translations [PRO]
Furniture / Household Appliances / dětská postýlka
English term or phrase: bouncer
Never put any mattress in the bed when using the bed with the bouncer.
Ales Horak
Czech Republic
lehátko
Explanation:
omlouvám se za další odpověď, ale je to více méně ta původní, pasuje do všech vět, pokud by lehátko stálo na nestabilní matraci, převrhne se, stejně tak v poslední větě: co by se jiného mohlo převrhnout než tohle přenosné lehátko?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-01-12 18:15:06 GMT)
--------------------------------------------------

je to manuál na postýlku a říkají, pokud používáte v posteli lehátko, lehátko je toto, přenosné houpátko, přesné rozdíly mezi bouncer, rocker a jumper znají asi jenom majitelé, myslím, že lehátkem opravdu nic nezkazíš...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-01-12 18:17:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.malvik.cz/Na-doma/lehatka-a-houpadla/Bababing-Leh...

a dětská postýlka toto, abychom si ujasnili základní pojmy :)
http://www.pokojik.cz/detska-postylka-alek-prirodni-borovice...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-01-12 18:35:41 GMT)
--------------------------------------------------

děláš si ze mě ...:)? jak ti řikám rocker a bouncer jsou ty houpadla, která se liší stylem kývání, víc nevím, reclined cradle nevím jak vypadá, ale měl jsem zato, že to houpadlo prostě strčí do postýlky, aby měli dítě v ohradě, zní to divně, ale je to možné...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-01-12 19:41:30 GMT)
--------------------------------------------------

pokud tam máš podle normy opěrné lehátko jako reclined cradle, dej houpátko nebo houpadlo...
Selected response from:

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Grading comment
díky, vyplynulo i po konzultaci se zákazníkem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2lehátko
Dalibor Uhlik
3chodítko, hopsadlo
Markéta Demlová MITI


Discussion entries: 16





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chodítko, hopsadlo


Explanation:
Podle kontextu by se mohlo jednat o chodítko - na kluzké podlaze je velmi nebezpečné (vím ze zkušeností s vlastními dětmi), protože stačí, aby se dítě trochu odrazilo, a nekontrolovaně se s ním rozjede docela velkou rychlostí; jinak bouncer znamená hopsadlo - zavěsí se na futra a dítě se odráží od země (když je větší) nebo se s ním pohupuje jako v houpačce. Do postýlky bych ho v hopsadle dávala leda kvůli postranicím postýlky - pro pocit většího bezpečí. Některé bezpečnostní předpisy (zvláště americké) jsou tak přitažené za vlasy, až se člověk u nás diví. Ale v zemi, kde můžete žalovat kohokoli za cokoli, to zas tak ujeté asi není.

Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
lehátko


Explanation:
omlouvám se za další odpověď, ale je to více méně ta původní, pasuje do všech vět, pokud by lehátko stálo na nestabilní matraci, převrhne se, stejně tak v poslední větě: co by se jiného mohlo převrhnout než tohle přenosné lehátko?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-01-12 18:15:06 GMT)
--------------------------------------------------

je to manuál na postýlku a říkají, pokud používáte v posteli lehátko, lehátko je toto, přenosné houpátko, přesné rozdíly mezi bouncer, rocker a jumper znají asi jenom majitelé, myslím, že lehátkem opravdu nic nezkazíš...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-01-12 18:17:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.malvik.cz/Na-doma/lehatka-a-houpadla/Bababing-Leh...

a dětská postýlka toto, abychom si ujasnili základní pojmy :)
http://www.pokojik.cz/detska-postylka-alek-prirodni-borovice...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-01-12 18:35:41 GMT)
--------------------------------------------------

děláš si ze mě ...:)? jak ti řikám rocker a bouncer jsou ty houpadla, která se liší stylem kývání, víc nevím, reclined cradle nevím jak vypadá, ale měl jsem zato, že to houpadlo prostě strčí do postýlky, aby měli dítě v ohradě, zní to divně, ale je to možné...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-01-12 19:41:30 GMT)
--------------------------------------------------

pokud tam máš podle normy opěrné lehátko jako reclined cradle, dej houpátko nebo houpadlo...


Dalibor Uhlik
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
díky, vyplynulo i po konzultaci se zákazníkem
Notes to answerer
Asker: postýlka s lehátkem? není to čudné?

Asker: Dobře, díky, v textu mám i reclined cradle a podle normy je to opěrné lehátko, tak u tohoto dám asi houpátko, co říkáš?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sarka Rubkova: podle obrázků je to dětské lehátko
13 hrs
  -> díky

agree  Markéta Demlová MITI: Polohovací lehátko pro "reclined cradle"
13 hrs
  -> díky




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search