cam screw

Czech translation: šroub (k) excentru

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cam screw
Czech translation:šroub (k) excentru
Entered by: petr jaeger

11:19 Oct 23, 2009
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
English term or phrase: cam screw
ono to zde jiz bylo jednou zodpovezeno, ale vackovy sroub se mi nezda... jedna se o tento sroub:
http://www.ikeafans.com/galleries/images/9570/large/1_CS_1.j...

diky
petr
petr jaeger
šroub (k) excentru
Explanation:
šroub sám o sobě excentrický není, ale může to být šroub z dvojice šroub/excentr - např. pro spojování jednotlivých dílů nábytku, kdy se do jedné části zasune šroub a do druhé s vyříznutým větším kruhovým otvorem excentrický díl, jehož otočením dojde k sevření spoje.
Selected response from:

Jiri Kortus
Czech Republic
Grading comment
jeste jednou diky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2šroub (k) excentru
Jiri Kortus
5 +1excentrický šroub
Pavel Prudký
3spojovací čep
Jirka Bolech
3našroubovatelná hmoždinka
Hynek Palatin


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
excentrický šroub


Explanation:
např:
http://www.stolarskepotreby.cz/excentricky-sroub-m6x30-de-00...


    Reference: http://images.google.com/images?hl=cs&source=hp&q=cam+screw&...
Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: diky :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Zugec
1 hr
  -> děkuji

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
našroubovatelná hmoždinka


Explanation:
Tenhle překlad jsem našel v jednom návodu k montáži (ne z IKEA). Anglický termín byl threaded dowel, ale šroub je to stejný.


    Reference: http://www.allproducts.com/twfastener/channgchin/Product-200...
Hynek Palatin
Czech Republic
Native speaker of: Czech
Notes to answerer
Asker: diky :)


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
šroub (k) excentru


Explanation:
šroub sám o sobě excentrický není, ale může to být šroub z dvojice šroub/excentr - např. pro spojování jednotlivých dílů nábytku, kdy se do jedné části zasune šroub a do druhé s vyříznutým větším kruhovým otvorem excentrický díl, jehož otočením dojde k sevření spoje.

Jiri Kortus
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
jeste jednou diky
Notes to answerer
Asker: diky :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka: Toto je nejvýstižnější z mého pohledu. Zrovna včera jsem si montoval regály, kde se strop připojuje s pomocí těchto šroubů a "excentrických dotahovačů".
1 hr
  -> díky

agree  jankaisler: to bude ono
3 hrs
  -> díky

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spojovací čep


Explanation:
Pochybuju, že se všude používajá stejné označení...


    Reference: http://www.ceskykutil.cz/domacnost/nabytek/nabytkove-spojova...
Jirka Bolech
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: diky :)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search