clusters

Czech translation: hrudky

09:23 Nov 14, 2019
English to Czech translations [PRO]
Food & Drink / popis výrobku na obalu
English term or phrase: clusters
chocolate peanut clusters

Překladatel uvedl "hnízda", ale to se mi moc nezdá, nejsou to spíš hrudky? Jde o hotové balené výrobky, ne recepty na pečení

Díky!
Ales Horak
Czech Republic
Czech translation:hrudky
Explanation:
Záleží na tvaru, pokud tvarem připomínají hnízdo, dala by se použít ta hnízda, ale viděl bych to na ty hrudky, i podle obrázků na Google Images.
Selected response from:

Trevor Žáček
Czech Republic
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1čokoládovo arašídové hrudky
Helena Bližíková
3 +2hrudky
Trevor Žáček
3křupavé dobrůtky
Pavel Prudký


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
křupavé dobrůtky


Explanation:
V tomto kontextu např. takto, hrudky mi nezní moc lákavě.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2019-11-14 09:39:45 GMT)
--------------------------------------------------

Kdyby se někdo podivoval nad zdánlivě nadbytečným přívlastkem „křupavé“, mi ta křupavost přijde zachycena již v originále, aniž bych viděl obrázek :-)

Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
hrudky


Explanation:
Záleží na tvaru, pokud tvarem připomínají hnízdo, dala by se použít ta hnízda, ale viděl bych to na ty hrudky, i podle obrázků na Google Images.


    https://cutt.ly/GeS2qPG
    https://cutt.ly/teS2wds
Trevor Žáček
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helena Bližíková
1 hr
  -> Děkuji.

agree  Dalibor Uhlik
15 days
  -> Děkuji...

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
čokoládovo arašídové hrudky


Explanation:
Slovo "hrudky" se jako název druhu cukroví používá napsorsto běžně i v českých receptech a kuchařkách. Když si najdete obrázek, tak to jsou určitě hrudky. Ještě by šly "placičky", pokud by se výraz "hrudky" nezamlouval.



Helena Bližíková
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dalibor Uhlik: http://www.orisky-koblizna.cz/orisky/ má pravdu i kolega
15 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search