spray / tunnel pasteuriser

Czech translation: pasterizátor se sprchovým systémem/tunelový pasterizátor

20:30 Apr 25, 2012
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / sterilace potravin
English term or phrase: spray / tunnel pasteuriser
Packs must be heated to temperatures typically between 90-100°C prior to cooling for such products, and this may be carried out in a water bath or spray / tunnel pasteuriser without overpressure
Vlasta Burmazova
Czech translation:pasterizátor se sprchovým systémem/tunelový pasterizátor
Explanation:
viz odkazy
Selected response from:

Jirina Nevosadova
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tunelový pasterizátor (s postřikovacím systémem)
Jiri Lonsky
4pasterizátor se sprchovým systémem/tunelový pasterizátor
Jirina Nevosadova


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pasterizátor se sprchovým systémem/tunelový pasterizátor


Explanation:
viz odkazy


    Reference: http://www.edopyty.sk/tunelovy-pasterizator/dopyt-77895/
    Reference: http://www.poziadavka.sk/ponuky/ponuka-161222/Pasterizator-P...
Jirina Nevosadova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 10
Grading comment
děkuji

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tunelový pasterizátor (s postřikovacím systémem)


Explanation:
Postřikování vodou je běžnou součástí systému tunelového pasterizátoru, viz reference 1 (v českém abstraktu na začátku dipl. práce). Vysloveně to uvést může být redundantní.
Anglická verze je v anglickém abstraktu, a také dole na 7. stránce hlavního textu (totožná reference).

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-04-25 23:06:57 GMT)
--------------------------------------------------

Omlouvám se, toto je celá "example sentence":
Tunelový pasterizátor sestává z uzavřeného tunelu typicky 15 – 30 m dlouhého, ve kterém jsou vodou postřikovány lahve nebo plechovky, které jsou unášeny pásovým dopravníkem.

Example sentence(s):
  • Tunelový pasterizátor sestává z uzavřeného tunelu typicky 15 – 30 m

    https://support.dce.felk.cvut.cz/.../images/.../Dp_2009_jonas_pavel.pdf
Jiri Lonsky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search