card carrier

Czech translation: nosič (platební, kreditní) karty (karet)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:card carrier
Czech translation:nosič (platební, kreditní) karty (karet)
Entered by: Zuzana Jurková

13:40 Mar 19, 2018
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Dárkové karty
English term or phrase: card carrier
Nelze přeložit jako držitel karty, protože níže je také "card holder".

USER GUIDE | SUNDRY SALES
VI.
SUNDRY SALES
LEGEND
Sundry Type [Fig 20.1]
Drop-down list that allows the user to select the desired sundry type.

SUNDRY EXAMPLES:
Card carriers
Card holders
Stroller rental
Specialty card package
Gift wrap
Zuzana Jurková
Italy
nosič (platební, kreditní) karty (karet)
Explanation:
Jedná se o dva různé druhy výrobků v obchodě, kde se prodávají různé "maličkosti". Plyne to z "card carrier" > Google obrázky - ukazuje především papírové listy, na kterých nám z banky posílají přilepenou kartu, tedy usuzuji na nosič karty. Card holder je potom pouzdro na karty, tedy kožený nebo plastový obal s oddíly na více karet.
Selected response from:

Kostas Zgafas
Czech Republic
Grading comment
Díky, že jste mě šťouchl i s tím holderem ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nosič (platební, kreditní) karty (karet)
Kostas Zgafas
3pouzdro na kartu
rosim


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nosič (platební, kreditní) karty (karet)


Explanation:
Jedná se o dva různé druhy výrobků v obchodě, kde se prodávají různé "maličkosti". Plyne to z "card carrier" > Google obrázky - ukazuje především papírové listy, na kterých nám z banky posílají přilepenou kartu, tedy usuzuji na nosič karty. Card holder je potom pouzdro na karty, tedy kožený nebo plastový obal s oddíly na více karet.

Kostas Zgafas
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Díky, že jste mě šťouchl i s tím holderem ;-)

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pouzdro na kartu


Explanation:
co jiného mohou prodávat v doplňkovémm sortimentu...

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search