Online money order

Czech translation: online peněžní poukázka

14:16 Sep 5, 2017
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Website localisation, payment methods
English term or phrase: Online money order
If you have chosen online money order as your payment method, please complete the form. You can fax this form to STORE_OWNER_FAX to complete your order.
If you don't have a fax, you can send the form by mail to: STORE_OWNER_EMAIL.

Setkali jste se s tímto způsobem platby, respektive s nějakým českým termínem, případně vysvětlením, jak to přesně funguje?

Elektronické složenka / elektronická platební poukázka?
Jiří Toman
Czech Republic
Czech translation:online peněžní poukázka
Explanation:
Money order je něco jako naše složenka nebo šek. Podepsaný platební příkaz se neposílá naskenovaný nebo faxem, protože je na něm podpisový vzor. Podle uvedeného popisu (vytisknout a nafaxovat nebo poslat e-mailem) mi to moc "online" nepřijde, takže bych se nebál slovo "online" možná i vypustit. "Online" by pro mě znamenalo, kdyby se pod touto volbou platby skrýval proklik na zabezpečený web banky, která by money order vystavila. Tady si myslím, že "online" znamená, že se otevře jen ten formulář poukázky k vyplnění. Před lety jsme money ordery z USA běžně propláceli na pokladnách poboček Komerční banky.
Selected response from:

Josef Pomikalek
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za odpověď a vysvětlení. I v kontextu dalších různých náznaků dále v překládaném textu slůvko online skutečně vypouštím.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2elektronický platební příkaz
Jiri Kortus
4online peněžní poukázka
Josef Pomikalek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
online money order
elektronický platební příkaz


Explanation:
.

Jiri Kortus
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petr Kedzior
43 mins
  -> Díky

agree  Lucie Maruniakova
1 day 22 hrs
  -> Díky

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
online money order
online peněžní poukázka


Explanation:
Money order je něco jako naše složenka nebo šek. Podepsaný platební příkaz se neposílá naskenovaný nebo faxem, protože je na něm podpisový vzor. Podle uvedeného popisu (vytisknout a nafaxovat nebo poslat e-mailem) mi to moc "online" nepřijde, takže bych se nebál slovo "online" možná i vypustit. "Online" by pro mě znamenalo, kdyby se pod touto volbou platby skrýval proklik na zabezpečený web banky, která by money order vystavila. Tady si myslím, že "online" znamená, že se otevře jen ten formulář poukázky k vyplnění. Před lety jsme money ordery z USA běžně propláceli na pokladnách poboček Komerční banky.

Josef Pomikalek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
Děkuji za odpověď a vysvětlení. I v kontextu dalších různých náznaků dále v překládaném textu slůvko online skutečně vypouštím.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search