Bank giro credit

Czech translation: připsaná položka

13:53 Jun 15, 2016
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Bank giro credit
No context again. Just an item of bank account statement.
Bank giro credit ref sweettree home care, p .... xxxx GBP
Jirina Nevosadova
Czech Republic
Czech translation:připsaná položka
Explanation:
Nebo také "připsaná platba". Zde se jedná o položku na bankovním výpisu, kde za slovem "ref", které znamená "reference" se nachází údaj, který vyplnila odesílající strana, aby příjemce věděl, čeho se platba týká (většinou název odesílatele nebo důvod platby).
Selected response from:

Josef Pomikalek
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4připsaná položka
Josef Pomikalek
3kredit z bankovního žira
Igor BURAK
3 -1bankovní žiro úvěr
jankaisler


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bank giro credit
kredit z bankovního žira


Explanation:
https://books.google.it/books?id=qJphAAAAMAAJ&q="bankovní ži...
https://www.google.it/search?tbm=bks&hl=it&q=bank firo#hl=it...

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 30

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
bank giro credit
bankovní žiro úvěr


Explanation:
BGC: Bankovní žiro úvěr


    Reference: http://www.abbreviationfinder.org/cs/acronyms/bgc_bank-giro-...
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 222

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  rosim: ZkratkaFinder také dodává: To může mít jiné definice. Najdete na konci této chodby. /// Jistě, z automatických překladů plyne poučení opravdu hluboké :-)))
3 hrs
  -> Zkratka může mít více významů? Tak to jsem se poučil ...

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bank giro credit
připsaná položka


Explanation:
Nebo také "připsaná platba". Zde se jedná o položku na bankovním výpisu, kde za slovem "ref", které znamená "reference" se nachází údaj, který vyplnila odesílající strana, aby příjemce věděl, čeho se platba týká (většinou název odesílatele nebo důvod platby).

Josef Pomikalek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search