Budgeting and Performance Management 2016

Czech translation: rozpočtování a řízení výkonnosti

09:39 Aug 18, 2015
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / experts
English term or phrase: Budgeting and Performance Management 2016
Budgeting and Performance Management 2016

Budgets are part of our performance management
The budgeting process must consider corresponding needs
Clear Structure required
Roadmap of budgeting process is key
breadfly
Czech translation:rozpočtování a řízení výkonnosti
Explanation:
...
Selected response from:

David Vašek
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3rozpočtování a řízení výkonnosti
David Vašek
5Sestavování rozpočtu a performance management
Marek Obdrzalek
4Správa výkonnosti a rozpočtování
Lida Vodickova


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Správa výkonnosti a rozpočtování


Explanation:
Správa výkonnosti a rozpočtování 2016

Rozpočty jsou součástí naší správy výkonnosti
Proces rozpočtování musí brát ohled na příslušné potřeby
Požadujeme přehlednou strukturu
Hlavní je osnova rozpočtovacího procesu

Lida Vodickova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Sestavování rozpočtu a performance management


Explanation:
Budgeting je sestavování rozpočtu, stylistická varianta k předchozímu návrhu.
Performance management se normálně nepřekládá, hlavně ne v oblasti řízení lidských zdrojů (personalistika).

Marek Obdrzalek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  David Vašek: Nepřekládá?! To je na tom čeština tak špatně? To spíš jsou někteří její uživatelé alibisti... .... no, nevím, jak by se na to tvářili jazykovědci z Ústavu pro jazyk český. Myslím, že spíš negativně.
33 mins
  -> Ne :-) Kdyby to tak bylo, tak bych nepřekládal ani to "budgeting" :-)) Jsem z oboru, opravdu se to používá jako terminus technicus.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
rozpočtování a řízení výkonnosti


Explanation:
...

David Vašek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Markéta Marešová
1 hr
  -> Děkuji.

agree  Eva Machovcova: nebo i tvorba rozpočtu a řízení výkonnosti
1 hr
  -> Děkuji.

agree  Jaromír Rux
1 hr
  -> Děkuji.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search