header surcharge

Czech translation: přirážka v hlavičce

08:14 Jun 12, 2015
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / SAP dokumenty
English term or phrase: header surcharge
Stížnost na chyby v objednávkách, kde bylo dvakrát napočítáno "header surcharge" - dle kontextu by mělo jít o terminologii SAPu. Je to něco jako příplatek na hlavu (lidově řečeno)? Předem díky za všechny návrhy!
Veronika Hansova
Czech Republic
Czech translation:přirážka v hlavičce
Explanation:
Podle SAP termu. Chápu to jako obecnou přirážku, kterou si může ve formuláři autor přidat podle svých podmínek (např. za příliš malou objednávku).
Selected response from:

Ing. Petr Bajer
Czech Republic
Grading comment
Děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4přirážka v hlavičce
Ing. Petr Bajer
3částka účtovaná k původně dohodnuté částce na úrovni hlavičky, hlavy
Eva Machovcova


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
přirážka v hlavičce


Explanation:
Podle SAP termu. Chápu to jako obecnou přirážku, kterou si může ve formuláři autor přidat podle svých podmínek (např. za příliš malou objednávku).

Ing. Petr Bajer
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28
Grading comment
Děkuji!
Notes to answerer
Asker: V hlavičce!!! Tak teď se tu pořádně stydím :)))


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
částka účtovaná k původně dohodnuté částce na úrovni hlavičky, hlavy


Explanation:
Header zde neznamená jednotlivce, ale dělení v SAP na header, item atd.

A header surcharge is any amount that is added to the original contract-negotiated amount.

Eva Machovcova
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 31
Notes to answerer
Asker: Děkuji za vysvětlení, asi se mi tu trochu uvařil mozek, že mi tohle nesecvaklo :D





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search