ledger

Czech translation: účetní kniha

09:44 Dec 29, 2012
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: ledger
Jedná se o výpis z účtu z Barclays Bank plc -
v záhlaví je uvedeno Ledger 20963 We´mbley park 2
Může se jednat o účetní knihu??
Jakubikova
Czech translation:účetní kniha
Explanation:
Ano, také navrhuji účetní knihu...
Selected response from:

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5účetní kniha
Lenka Mandryszová
4účetní kniha
Martina Kosta
4hlavní kniha
Vladimir Havranek, MBA


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
účetní kniha


Explanation:
Ano, také navrhuji účetní knihu...

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48
Grading comment
děkuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hana Rutova
19 mins
  -> děkuji

agree  EvaVer (X)
39 mins
  -> děkuji

agree  Ivan Šimerka: hlavní účetní kniha
1 hr
  -> děkuji

agree  jankaisler: hlavní účetní kniha - už jsme to měli, nemýlím-li se ..
8 hrs
  -> díky

agree  Ales Horak
22 hrs
  -> děkuji

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hlavní kniha


Explanation:
..

Vladimir Havranek, MBA
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
účetní kniha


Explanation:
Take bych se pripojila k ucetni knize.
Hlavni (ucetni) kniha by mela byt "General ledger" a obsahuje vice ucetnich knih. Vysvetleni viz odkazy - (ten druhy krasne popisuje, co je co, viz definice).


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/General_ledger
    Reference: http://womeninbusiness.about.com/od/glossaryofaccountingterm...
Martina Kosta
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search