dormant

Czech translation: neaktivní

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dormant
Czech translation:neaktivní
Entered by: Jakubikova

10:55 Dec 27, 2012
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: dormant
Taken from the Customer profile report by Barclays bank
Nachází se pod titulkem: Segments/ Markers
Online dormant
Možné přeložit jako
Online neaktivováno???
Děkuji
Jakubikova
neaktivní
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2012-12-27 11:01:48 GMT)
--------------------------------------------------

Možná jde o neaktivní on-line služby/účet apod. Bez podstatného jména bych možná opět rozdělil pomlčkou, jako u vedlejší odpovědi.

Bez širšího kontextu je to ale do značné míry jen doslovný (možná nepřesný) překlad.

"Neaktivováno" bych se vyhnul, jednak to působí v kombinaci s online zvláštně (jako kdyby bylo nějaké TO online), jednak to budí dojem, že něco podléhá aktivaci, což ale v závislosti na přesném kontextu nemusí dávat smysl.
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5neaktivní
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3nečinný, v nečinnosti
Jan Kutálek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
neaktivní


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2012-12-27 11:01:48 GMT)
--------------------------------------------------

Možná jde o neaktivní on-line služby/účet apod. Bez podstatného jména bych možná opět rozdělil pomlčkou, jako u vedlejší odpovědi.

Bez širšího kontextu je to ale do značné míry jen doslovný (možná nepřesný) překlad.

"Neaktivováno" bych se vyhnul, jednak to působí v kombinaci s online zvláštně (jako kdyby bylo nějaké TO online), jednak to budí dojem, že něco podléhá aktivaci, což ale v závislosti na přesném kontextu nemusí dávat smysl.

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 188

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler: nebo klidový
3 mins
  -> Díky, Jane!

agree  Stanislav Pokorny
37 mins
  -> Díky, Stanislave!

agree  Ales Horak
1 hr
  -> Díky.

agree  Jaroslava Křižková
2 hrs
  -> Díky, Jaroslavo!

agree  Pavel Slama
4 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nečinný, v nečinnosti


Explanation:
Není zaznamenána žádná momentální činnost.

Jan Kutálek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search