Move Continuous Step Size

Czech translation: posun stálé délky krokování

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Move Continuous Step Size
Czech translation:posun stálé délky krokování
Entered by: Pavel Prudký

21:20 Sep 11, 2014
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / surface structure measurement
English term or phrase: Move Continuous Step Size
Nevím, jak toto uchopit. Jedná se o software pro měření a hodnocení textury a struktury povrchu, viz např. zde: http://jdem.cz/bqmcg3

stačí jen nápady od pasu, nevyžaduji žádnou znalost problematiky, jen příklady, jak to třeba uchopit, děkuji...

hlášky kolem dokola:
Instrument Group Move Enable
Emergency Stop Time In Second
Gauge Protection Inhibit Reset
Gauge Hardware Gain
Extend Stylus Tip Before
Gauge Gain
Stylus Lift Home Speed
Tortoise Speed
Default Acceleration
High Data Limit
Axis Datum Tilt Corrections
Move Continuous Step Size
Copy Default Flag
Blank Layout Flag
Licence Expired
Q-Link
Q-DAS Export
Display Most Recent Results
Enable Group Moves
Enable Tortoise Speed
Enable Program Speed Warning
Pavel Prudký
posun stálé délky krokování
Explanation:
Move bych tu chápal spíš jako sloveso, i s ohledem na dva následné texty. Čím se hýbe? "continuous-step" je mírný protimluv, takže nezbývá než chápat jako "continuous step-size", stálá/ustálená/trvalá kroková délka. K rozostření výkladu směrem k jiným možnostem se nabízí formulace výše.
Selected response from:

Václav Pinkava
United Kingdom
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2posun stálé délky krokování
Václav Pinkava
2délka kroku trvalého posuvu
Ing. Petr Bajer


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
move continuous step size
délka kroku trvalého posuvu


Explanation:
Vzorkovací rozlišení při automatickém posuvu? Jen hádám...

Ing. Petr Bajer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 13

16 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
move continuous step size
posun stálé délky krokování


Explanation:
Move bych tu chápal spíš jako sloveso, i s ohledem na dva následné texty. Čím se hýbe? "continuous-step" je mírný protimluv, takže nezbývá než chápat jako "continuous step-size", stálá/ustálená/trvalá kroková délka. K rozostření výkladu směrem k jiným možnostem se nabízí formulace výše.

Václav Pinkava
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search