drive

Czech translation: rozměr unašeče

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drive
Czech translation:rozměr unašeče
Entered by: Pavel Prudký

09:40 Jun 17, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / tools / socket wrenches
English term or phrase: drive
The Unisocket set is available as either a ½ inch or 3/8 inch drive.

Nebo tady tyto kontexty, NIKOLIV VŠAK kontexty týkající se disketových či CD mechanik PC, ale pouze kontexty týkající se nástrčných klíčů:
http://jdem.cz/3adm4
Pavel Prudký
rozměr unašeče
Explanation:
Myslím, že se jedná o rozměr (délku strany čtverce průřezu) čtyřhranného unašeče, který je spojovacím článkem mezi vlastním bitem (nástrčkou) a ručním nástrojem nebo vrtačkou.
Selected response from:

Jiri Farkac
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vnitřní čtyhran
Petr Kedzior
3rozměr unašeče
Jiri Farkac


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozměr unašeče


Explanation:
Myslím, že se jedná o rozměr (délku strany čtverce průřezu) čtyřhranného unašeče, který je spojovacím článkem mezi vlastním bitem (nástrčkou) a ručním nástrojem nebo vrtačkou.


    Reference: http://www.direto.cz/Detail-zbozi/Bahco-1RMA-10-1-4-SQ-Adapt...
Jiri Farkac
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
děkuji

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vnitřní čtyhran


Explanation:
podle mne je to rozměr toho vnitřního čtyhranu pro nasazení utahováku

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2013-06-17 09:51:53 GMT)
--------------------------------------------------

taky by šlo "utahovák s vnějším čtyřhranem", protože by to do sebe mělo zapadat :-)

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2013-06-17 09:53:26 GMT)
--------------------------------------------------

tedy "... je k dispozici s vnitřním čtyřhranem 1/2..."nebo "je k dispozici v provedení pro utahováky s čtyřhranem 1/2..."

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2013-06-17 09:59:57 GMT)
--------------------------------------------------

samozřejmě má být všude "vnitřní čtyřhran", nějak mi vypadává to ř

Petr Kedzior
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search