hit a trigger

Czech translation: zjistit prvopříčinu

09:39 Jan 25, 2020
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / site risk assessment
English term or phrase: hit a trigger
Ve formuláři posouzení rizik místa výkonu prací/služby (Site Risk Assessment)

Pod výčtem různých očíslovaných rizik (access, electrical sources, hot surfaces, noise, combustible materials, ....):


Has a trigger been hit? Yes No

If YES, state the trigger number(s). Refer to the inside cover.


Pojem trigger (spouštěč) ve formuláři uveden jen na tomto místě. Formulář psán americkou angličtinou.
Možná je to jednoduché, ale nejsem si zcela jist slovem "hit".

Že by: Byl aktivován spouštěč (rizika)? nebo Byl zjištěn spouštěč (rizika)?


Předem děkuji za radu.
David Vašek
Czech Republic
Czech translation:zjistit prvopříčinu
Explanation:
pojem spouštěč se snažím spíš nepoužívat, často je lepší použít slovo impulz, zde zřejmě prvopříčina (běžně root cause) (ze zadání vyplývá, že to není žádná mechanická součást)
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5stisknout/zmáčknout spoušť(ěč)
Ivan Šimerka
3identifikovat příznak (spouštěč, aktivátor)
Dalibor Uhlik
3zjistit prvopříčinu
Pavel Prudký


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
stisknout/zmáčknout spoušť(ěč)


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 93
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď. Nevím však, zda se hodí do kontextu posouzení rizik...


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zjistit prvopříčinu


Explanation:
pojem spouštěč se snažím spíš nepoužívat, často je lepší použít slovo impulz, zde zřejmě prvopříčina (běžně root cause) (ze zadání vyplývá, že to není žádná mechanická součást)

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 309
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
identifikovat příznak (spouštěč, aktivátor)


Explanation:
jestli to zapadá...

https://moodle.unob.cz/pluginfile.php/59301/mod_resource/con...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2020-01-25 17:35:34 GMT)
--------------------------------------------------

Nebo stanoven, ale možná to spuštêní či aktivace bude nejlepší, snad to ještě někdo rozhodne

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search