large scale vortex

Czech translation: technologie LSV

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:large scale vortex
Czech translation:technologie LSV
Entered by: Pavel Prudký

16:21 Mar 3, 2016
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / burners
English term or phrase: large scale vortex
The position of the tip of the igniter shall reach to the end of the 6” fuel pipe of the LSV device where the flame is stabilized with large scale vortex (LSV) principle. Více kontextu snad na internetu ... http://jdem.cz/b66qy6
Pavel Prudký
hořáková technologie LSV
Explanation:
Srdcem hořákové technologie LSV je fluidní stabilizátor plamene a zvláštní konstrukce trysek, které umožňují dokonale řídit proces hoření a získat z paliva maximum energie při nejnižším možném obsahu škodlivin ve spalinách.

http://www.airproducts.co.uk/Company/news-center/2005/08/081...
Selected response from:

Petr Kedzior
Czech Republic
Grading comment
Děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3víření
rosim
3(s) vířením v širokém rozsahu
Igor BURAK
3hořáková technologie LSV
Petr Kedzior


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hořáková technologie LSV


Explanation:
Srdcem hořákové technologie LSV je fluidní stabilizátor plamene a zvláštní konstrukce trysek, které umožňují dokonale řídit proces hoření a získat z paliva maximum energie při nejnižším možném obsahu škodlivin ve spalinách.

http://www.airproducts.co.uk/Company/news-center/2005/08/081...

Petr Kedzior
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 68
Grading comment
Děkuji

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(s) vířením v širokém rozsahu


Explanation:
with large scale vortex

https://www.google.it/#q=hořák pro spalování "víření"


Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 94

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
víření


Explanation:
pro případ, že byste chtěl zachovat slovo princip a LSV také uvést jen v závorce...

mám za to, že principem nelze nazvat specifický druh víření ani postup výroby (technilogii)

rosim
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 61




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search