blending performance

Czech translation: přebroušení přechodů

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blending performance
Czech translation:přebroušení přechodů
Entered by: Pavel Prudký

20:23 Mar 3, 2015
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / surface preparation before painting, brusné kotouče
English term or phrase: blending performance
DŮLEŽITÉ - Kontext: • Excellent blending performance on aluminium, resists clogging.
Vlastnost brusných kotoučů. Abych se o přiznal, tuším, o co jde, jsem jen trošku zvědavý na kulantní návrhy a formulace. Předem děkuji.
Pavel Prudký
vyrovnávání přechodů / vyhlazování
Explanation:
řekl bych tak nějak, ne přímo otřepy (to by bylo deburring)

--------------------------------------------------
Note added at 16 min (2015-03-03 20:40:27 GMT)
--------------------------------------------------

Např.

Elastická brusná síť promíšená s brusnými zrny

vynikající prostředek pro úpravu různých povrchů, vhodný jak na staré, tak i na nové laky

Oblasti použití:

koncové broušení základních nátěrů/nátěrových tmelů
odstraňování různých vad laku, např. slz
odstraňování prachových vměstků
vyhlazování "pomerančové kůže"
vyrovnávání přechodů
dokonalá úprava povrchu vozidla

http://www.foerch.cz/product.aspx?p=56ddeb35-3bfa-4a51-8bcc-...

--------------------------------------------------
Note added at 21 min (2015-03-03 20:44:54 GMT)
--------------------------------------------------

nebo přebroušení přechodů
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4plynulé spojování sousedních povrchů
Ivan Šimerka
3úběr materiálu
Jiri Kortus
3vyrovnávání přechodů / vyhlazování
Ales Horak


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vyrovnávání přechodů / vyhlazování


Explanation:
řekl bych tak nějak, ne přímo otřepy (to by bylo deburring)

--------------------------------------------------
Note added at 16 min (2015-03-03 20:40:27 GMT)
--------------------------------------------------

Např.

Elastická brusná síť promíšená s brusnými zrny

vynikající prostředek pro úpravu různých povrchů, vhodný jak na staré, tak i na nové laky

Oblasti použití:

koncové broušení základních nátěrů/nátěrových tmelů
odstraňování různých vad laku, např. slz
odstraňování prachových vměstků
vyhlazování "pomerančové kůže"
vyrovnávání přechodů
dokonalá úprava povrchu vozidla

http://www.foerch.cz/product.aspx?p=56ddeb35-3bfa-4a51-8bcc-...

--------------------------------------------------
Note added at 21 min (2015-03-03 20:44:54 GMT)
--------------------------------------------------

nebo přebroušení přechodů

Ales Horak
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32
Grading comment
děkuji

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
úběr materiálu


Explanation:
vynikající úběr materiálu u hliníku, odolný proti zanášení

Jiri Kortus
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 67

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plynulé spojování sousedních povrchů


Explanation:
tak, aby nebylo poznat přechody mezi nimi

Ivan Šimerka
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 93




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search