out of step limit

Czech translation: mezní doba vypnutí (při ochraně před vypadnutím ze synchronismu)

11:59 Nov 1, 2016
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / generators
English term or phrase: out of step limit
First out of step limit, 10 s time delay
Second out of step limit, 0.5 s time delay

Vyskytuje se tam také "out of step protection"

The out of step protection protects the motor from running in the under exited area.

Lze vyguglit, že "out of step protection" někde překládají jako „Ochrana při ztrátě synchronizace", což nebude asi ono...
Pavel Prudký
Czech translation:mezní doba vypnutí (při ochraně před vypadnutím ze synchronismu)
Explanation:
Mezní doba vypnutí (při ochraně před vypadnutím ze synchronismu)
“Cílem výpočtu je zjistit jestli při daném působení ochran, které poruchu vypínají, zůstávají generátory v synchronním chodu. Pokud se zjistí ztráta stability, počítá se mezní doba vypnutí zkratu (tzv. Critical clearing time) a podle toho se upraví požadavky na ochrany, automatiky i vypínač e, a to hlavně z pohledu nutných
časů působení a vypínání. “


Hlavní pojednání o problematice:
http://store.gedigitalenergy.com/faq/Documents/CEB/GER-3179....
Klíčové pojmy:
Loss of synchronism = Ztráta synchronismu (ne synchronizace) generátoru.
Step-out protection = Out-of-step protection = Ochrana před vypadnutím ze synchronismu
Step-up transformer - zvyšovací transformátor

CS:
http://www.eru.cz/documents/10540/488388/I.pdf/f25c4a56-c214...
https://www.google.it/#q="ztráta synchronizmu"
https://www.google.it/#q=ochrana při ztrátě synchronismu
https://is.muni.cz/th/403564/pedf_b/Jilek_stroje-pristroje.t...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mezní doba vypnutí (při ochraně před vypadnutím ze synchronismu)
Igor BURAK
3mimo frekvenční toleranci
rosim


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mezní doba vypnutí (při ochraně před vypadnutím ze synchronismu)


Explanation:
Mezní doba vypnutí (při ochraně před vypadnutím ze synchronismu)
“Cílem výpočtu je zjistit jestli při daném působení ochran, které poruchu vypínají, zůstávají generátory v synchronním chodu. Pokud se zjistí ztráta stability, počítá se mezní doba vypnutí zkratu (tzv. Critical clearing time) a podle toho se upraví požadavky na ochrany, automatiky i vypínač e, a to hlavně z pohledu nutných
časů působení a vypínání. “


Hlavní pojednání o problematice:
http://store.gedigitalenergy.com/faq/Documents/CEB/GER-3179....
Klíčové pojmy:
Loss of synchronism = Ztráta synchronismu (ne synchronizace) generátoru.
Step-out protection = Out-of-step protection = Ochrana před vypadnutím ze synchronismu
Step-up transformer - zvyšovací transformátor

CS:
http://www.eru.cz/documents/10540/488388/I.pdf/f25c4a56-c214...
https://www.google.it/#q="ztráta synchronizmu"
https://www.google.it/#q=ochrana při ztrátě synchronismu
https://is.muni.cz/th/403564/pedf_b/Jilek_stroje-pristroje.t...


Igor BURAK
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mimo frekvenční toleranci


Explanation:
odchylka mimo frekvenční toleranci
odchylka mimo frekvenční toleranci kroku
...

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search