kickout flashing

Czech translation: odskok lemování

22:12 Jun 28, 2016
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: kickout flashing
kus plechu svádějící vodu od zdi na rohu střechy, viz google obrázky

"Flashings (e.g. wall-to-roof, kickout, etc.) and drip edges protect roof penetrations, wall-to-roof intersections, and walls below roof overhangs."
Matej Bambusek
Czech Republic
Czech translation:odskok lemování
Explanation:
I když se to v našich zemepisních šířkách realizuje trochu jinak,
myslím, že to plní stejnou funkci. Je to specifický prvek lemování, který odvádí vodu od spoje plechu se zdivem a mění její směr:
http://www.klempirina.cz/kominy-oplechovani/odskok-lemovani-...
Další obrázky:
https://www.google.it/search?q=odskok lemování&biw=1679&bih=...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3odskok lemování
Igor BURAK
3lemování
Jitka Komarkova (Mgr.)
3límec
Jirina Nevosadova


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
límec


Explanation:
Stavaři tomu říkají límec, ale je to slangový výraz.

Jirina Nevosadova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lemování


Explanation:
viz též slovník
a zde
http://www.hromosvody-rehos.cz/klempirske-prvky
http://strechy-kupka.cz/prodej-sortimentu/klempirske-prvky.h...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2016-06-29 09:59:07 GMT)
--------------------------------------------------

A ještě jeden pěkný odkaz: http://www.oplechovani.cz/index.php?id1=klempirske_lemovani


Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: lemování je po celé délce, hledám spíše konkrétní překlad toho koncového plechu "do zatáčky"


2 days 14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odskok lemování


Explanation:
I když se to v našich zemepisních šířkách realizuje trochu jinak,
myslím, že to plní stejnou funkci. Je to specifický prvek lemování, který odvádí vodu od spoje plechu se zdivem a mění její směr:
http://www.klempirina.cz/kominy-oplechovani/odskok-lemovani-...
Další obrázky:
https://www.google.it/search?q=odskok lemování&biw=1679&bih=...

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 58




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search