reservations

Czech translation: krycí víčka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reservations
Czech translation:krycí víčka
Entered by: Pavel Prudký

07:28 Jun 5, 2015
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / flooring
English term or phrase: reservations
http://jdem.cz/bsdmw8 Reservations GT and MT
Finishes for the anchoring of game poles.
Pavel Prudký
krycí víčka
Explanation:
Nebo kryty, víčka apod. Vypadá to jako víčka na pouzdra pro ukotvení různých tyčí na sítě, hrazdy apod. třeba v tělocvičně. Když nejsou tyče nainstalované, pouzdra se zavíčkují, aby o díru nikdo nezakopl.

http://www.sportclub.cz/cz/badmintonove-sloupky-hlinikove-al...

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2015-06-05 08:24:29 GMT)
--------------------------------------------------

Tady tomu říkají víčko s přírubou na pouzdro:
http://www.sportclub.cz/cz/vicko-s-prirubou-na-pouzdro-prum-...

Další nápady: kryt s víčkem (na pouzdro), (krycí) příruba s víčkem (na pouzdro) apod.
Selected response from:

Ing. Petr Bajer
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vymezovací značky / krytky
Igor BURAK
3krycí víčka
Ing. Petr Bajer


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
krycí víčka


Explanation:
Nebo kryty, víčka apod. Vypadá to jako víčka na pouzdra pro ukotvení různých tyčí na sítě, hrazdy apod. třeba v tělocvičně. Když nejsou tyče nainstalované, pouzdra se zavíčkují, aby o díru nikdo nezakopl.

http://www.sportclub.cz/cz/badmintonove-sloupky-hlinikove-al...

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2015-06-05 08:24:29 GMT)
--------------------------------------------------

Tady tomu říkají víčko s přírubou na pouzdro:
http://www.sportclub.cz/cz/vicko-s-prirubou-na-pouzdro-prum-...

Další nápady: kryt s víčkem (na pouzdro), (krycí) příruba s víčkem (na pouzdro) apod.

Ing. Petr Bajer
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11
Grading comment
děkuji

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vymezovací značky / krytky


Explanation:
Jestli jsem tomu správně porozuměl, jedná se o jakési krytky, které označují a zároveň zakrývají místa pro ukotvení tyčí (na volejbalovou síť, na fotbalovou bránu apod.). Hledal jsem i katalogy gerflor v jiných jazycích a našel jsem tyto překlady daného výrazu (http://gerflor.fluidbook.com/fr/Collection-2013/index.html#/... https://www.google.it/#q=gerflor H233), co mi připadá nesprávné a nepřesné, protože si myslím, že je třeba buď ponechat původní výraz a uvést jej v uvozovkách nebo použít výraz v cílovém jazyce, který umožňuje již z názvu pochopit, o jaký výrobek se jedná. Jestli je má výše uvedená interpretace správná, nazval bych to vymezovací značky / krytky

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 58




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search