Sodium diisopropyl naphthalene sulphonate

Czech translation: nátrium-diizopropylnaftalensulfonát

17:21 Oct 11, 2015
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / pesticidy na ochranu rostlin
English term or phrase: Sodium diisopropyl naphthalene sulphonate
Z bezpečnostního listu..... 1322-93-6 / 215-343-32
Pavel Prudký
Czech translation:nátrium-diizopropylnaftalensulfonát
Explanation:
EINECS: 215-343-3
CAS: 1322-93-6
Vzorec: C16H20O3S.Na
Myslím, že v tom vašej kódu EINECS je chyba a má to být 215-343-3
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3nátrium-diizopropylnaftalensulfonát
Igor BURAK
4 +1diisopropylnaftalénsulfonát(síran) sodný
Ivan Šimerka


Discussion entries: 4





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sodium diisopropyl naphthalene sulphonate
nátrium-diizopropylnaftalensulfonát


Explanation:
EINECS: 215-343-3
CAS: 1322-93-6
Vzorec: C16H20O3S.Na
Myslím, že v tom vašej kódu EINECS je chyba a má to být 215-343-3


Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 55
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: To natrium mě dosti překvapuje, odkdy se v češtině nepoužívá sodík, sodný atd?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: ale natrium-diiso... slovenská verze by se klientovi nemusela líbit :)
36 mins
  -> Děkuji. Ano, chybička se vloudila. Myslím, že to by si Pavel určitě opravil i sám.

agree  Petr Kedzior: natrium-diisopropylnaftalensulfonát
49 mins
  -> Děkuji.

agree  Jiri Farkac: ale je, škoda, že odpověď nelze editovat - už navždycky to tu bude špatně
14 hrs
  -> Děkuji. S tou drobnou chybou to zůstane pouze v této diskusi, ale tazatel to jistě správně zařadí do slovníku.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sodium diisopropyl naphthalene sulphonate
diisopropylnaftalénsulfonát(síran) sodný


Explanation:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pE9y2sU...


    Reference: http://www.novumczech.cz/download/BAYERCROPSCIENCE/Merlin_75...
    Reference: http://www.agroklad.cz/Docs/BL/Verita.pdf
Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jiri Farkac: je to v zásadě správně (až na ten síran), ale když tam je číslo CAS/EINECS, tak by to chtělo použít název uvedený v oficiálních databázích
12 hrs

agree  Ales Horak: nevím, co je kde oficiálně uvedeno, ale mně by se líbilo diisopropylnaftalensulfonát sodný
15 hrs
  -> Díky, Aleši!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search