Blot small spots or extract large areas with water.

Czech translation: vysajte malé skvrny nebo očistěte větší plochy s pomocí vody

10:07 Feb 22, 2014
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / cleaning products (e.g. for carpets)
English term or phrase: Blot small spots or extract large areas with water.
Snad není prohřešek proti pravidlům uvést krátkou větičku či souvětíčko ...
Je to čistič např. na koberce, viz kontexty na netu: http://jdem.cz/9pw28
Pavel Prudký
Czech translation:vysajte malé skvrny nebo očistěte větší plochy s pomocí vody
Explanation:
dle daného kontextu bych došla k závěru, že nakapu na skvrnu a vysaji (nasaji) savou tkaninou... u větších ploch použiji vodu, protože nemohu aplikovat na velké povrchy přímo pouze gel...
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2vysajte malé skvrny nebo očistěte větší plochy s pomocí vody
Jitka Komarkova (Mgr.)
3Malé skvrny vytřete, velké namočte vodou a vyždímejte.
rosim


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
blot small spots or extract large areas with water.
vysajte malé skvrny nebo očistěte větší plochy s pomocí vody


Explanation:
dle daného kontextu bych došla k závěru, že nakapu na skvrnu a vysaji (nasaji) savou tkaninou... u větších ploch použiji vodu, protože nemohu aplikovat na velké povrchy přímo pouze gel...

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
děkuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jiri Farkac: asi by tam mělo být "odsajte savým papírem nebo tkaninou", aby to nesvádělo k luxování
1 hr
  -> Děkuji Vám, Jiří!

agree  Václav Pinkava: škoda, že nemáme slovo "vypijákujte" :)
12 hrs
  -> Děkuji Vám, Václave!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blot small spots or extract large areas with water.
Malé skvrny vytřete, velké namočte vodou a vyždímejte.


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 den14 h (2014-02-24 00:19:57 GMT)
--------------------------------------------------

Nasávání gelu... ?

rosim
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: děkuji





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search