Directed Parts / Consigned Parts

Czech translation: řízené / konsignační díly

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Directed Parts / Consigned Parts
Czech translation:řízené / konsignační díly
Entered by: Pavel Prudký

20:09 Jan 15, 2019
English to Czech translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Directed Parts / Consigned Parts
dodavatelé dílů....jakých? děkuji
Pavlahajkova
Czech Republic
řízené / konsignační díly
Explanation:
...většinou starost prvovýrobců, dostanou za ně zaplaceno, až najdou zákazníka, i když už jsou dávno u distributorů
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
využila jsem tento překlad, hodil se do kontextu, díky moc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3komisní prodej
Hana Minarcikova
3 -1řízené / konsignační díly
Pavel Prudký


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
directed parts / consigned parts
komisní prodej


Explanation:
V případě consigned parts jde podle mě o díly prodávané komisním způsobem prodeje.


    https://whatis.techtarget.com/definition/consignment-inventory
    Reference: http://www.ipodnikatel.cz/Pravo/komisni-prodej-je-nadale-obl...
Hana Minarcikova
Czech Republic
Native speaker of: Czech

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
directed parts / consigned parts
řízené / konsignační díly


Explanation:
...většinou starost prvovýrobců, dostanou za ně zaplaceno, až najdou zákazníka, i když už jsou dávno u distributorů

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 237
Grading comment
využila jsem tento překlad, hodil se do kontextu, díky moc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jiri Lonsky: "řízené díly" je, s prominutím, hloupost. Jak "řízené"? Jde o přímý prodej součástí vs prodej v komisi
1 day 22 hrs
  -> Diky za koment, já si řízené díly umím představit, stejně jako např. řízenou dokumentaci




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search